Syksyn lemppareita

By Mia - 17.33


Mulla on taas ollut kauhea kyllästyminen mun vaatekaapin sisältöön. Vein kesällä jo kauhean kasan käyttämättömiksi jääneitä vaatteita Suomeen ja lisää löytyisi vielä... Ja koska vaatteet on vähentyneet oon tottakai ostellut tilalle muutamia juttuja, joista on tullut ehdottomia lemppareita ja voisin käyttää noita päivästä toiseen...


Vähän yli kuukausi sitten poistatin mun ripsienpidennykset, jotka mulla kerkeskin olla jo melkein 6 vuotta! Mun silmät tuli tosi herkiksi siitä ripsiliimasta ajan mittaan, joten oli jo korkea aika sanoa niille heipat. Se tarkoitti tietysti sitä, että hyvä ripsari oli löydettävä. Ja oonkin ollut enemmän kuin tyytyväinen Barry M:n Feature Lenght ripsariin! En oo tarvinnut mitään muuta silmämeikkiä. 
Ripsien takaisin kasvussa on myös auttanut asiaan risiiniöljy, ja ainakin omalla kohdalla toimii! Oon laittanut sitä uskollisesti ripsiin ihan joka ikinen ilta. Ripsienpidennyksiä ja siellä huollossa ravaamista ei oo ollut yhtään ikävä!

Oon ennenkin maininnut etten oo huulipuna ihmisiä yhtään, en tykkää siitä tunteesta huulilla, ja vaikka minkälaisia huulipunia on tullut kokeiltua. Mutta nää Tanya Burr:n huulipunat on ihan toista luokkaa! Multa löytyy ennestään sävy birthday cake, joka on täydellisen sävyinen vaaleanpunainen. Ja nyt syksyksi ostin vähän tummempaa sävyä sävyssä bear hug.

Mulla on ollut meneillään "tukan kasvatus-projekti" ja oon lotrannut hiuksiin tarkoitettavaa kookosöljyä iltaisin ja jättänyt sen vaikuttamaan yöksi. Omaan silmään on kyllä tukka kasvanut ja hiuslaatu parantunut. Nyt ostin myös kookos-shamppoota. Se sisältää myös risiiniöljyä, ja niinkuin yllä mainitsin on se ainakin ripsiä kasvattanut, niin ehkäpä tuon putelin käytettyä mulla on super pitkä tukka?! Toivoa saa :-D Ton ansiosta mun tukka on myös ollut silkkisen sileä!


Näistä Candy Kittens karkeista oon maininnut täällä aiemminkin. Heiltä on tullut uusi maku: sweet peach. Ja toi on kyllä ehdottomasti paras kaikista noista mauista. Tällä hetkellä ehkä paras karkkimaku ikinä. Ja plussaa on että nää on tehty luonnollisista väri- ja makeutusaineista, ja ainakin tää sweet peach on vegaaninen!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia