Kuulumisia

By Mia - 16.03

Mulla on ollut aika haikea olo tänä viikonloppuna, ehkä johtuen siitä että oon ollut ihan vaan kotona ja on ollut aikaa ajatella. 
Me ollaan tosiaan haaveiltu pois muuttoa Lontoosta jo viime syksystä lähtien. Aika monesta syystä, mutta mm. sen takia ettei Lontoo ole enää tuntunut kodilta. Poikaystävällä puolestaan ei koskaan ollut tarkoituksena viettää loppu elämäänsä Lontoossa, joten muutto oli hänellekin ok. 
Vuoden lopussa me sitten päätettiin, että okei me muutetaan. Tammikuussa alettiin asian eteen tekemään jotain. Mutta täällä sitä edelleen ollaan! Tiesin, ettei muutto tapahdu tässä tilanteessa ihan hetkessä. Mutta alkaa tässä jo pikku hiljaa turhauttamaan kun mistään ei kuulu mitään, ja edelleen vaan odotellaan että päästäänkö me tässä muuttamaan vai ei.
En sen kummemmin halua sanoa, mihin me ollaan suunniteltu muuttavamme. Jotkut ehkä osaavat arvata.


Mua tällä hetkellä niiiin ärsyttää jakaa talo monen muun kanssa. Ja se, että mun ikioma lempi kahvikuppi on aamulla jonkun muun käytössä. Se, että joku vähän lainaa mun mausteita, tietenkin lupaa kysymättä, ja kohta maustepurkki onkin loppu ennen aikojaan...
Se, että tavarat ei mahdu minnekkään ja jokainen paikka tursuaa tavaraa, koska käytössä vaan yksi pienen pieni huone... Se, että mulla on typerä kokolattiamatto, jota sais olla imuroimassa joka toinen päivä! Se, että joku menee just sillon suihkuun kun ite oot kiireessä lähössä ja haluaisit käydä vielä vessassa.


Ah olipa ihanaa kirjoittaa asiasta! Vaikka tällaisiä synkistely päivä sattuu, koitetaan olla asian suhteen kuitenkin positiivinen. Jospa tässä vuoden loppuun mennessä viimeistää ois päässyt muuttamaan :-D


Tässä muutama kuva mun pääsiäisviikonlopulta, joka on mennyt erittäin rennoissa merkeissä lähinnä kotosalla. Ollaan molemmat oltu vuorotellen kipeenä millon mistäkin syystä.
Tänään taisi olla ensimmäinen päivä, jolloin molemmilla oli energiaa tehdä jotain. Joten otettiin pyörät alle ja tehtiin pieni pyörälenkki Barnesiin!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia