Suosikkeja

By Mia - 11.11

 Sain joululahjaksi tuon Lumenen kuorintavoiteen ja se tulikin tarpeeseen, sillä vanha kuorintavoide vetelee viimeisiä. Ehdottomasti paras kuorintavoide tähän asti! Haluaisin kovasti kokeilla muitakin Lumenen uusia tuotteita, pitääpä muistaa kun seuraavan kerran käy Suomessa!

Joka vuosi oon meinannut ostaa Lushin Snow Fairy suihkugeeliä, mutta oon aina päättänyt odottaa joulun jälkeisiin alennus myynteihin ja ostaa sen sitten puoleen hintaan. Noh ainahan ne on loppuunmyyty ennenkuin itse edes kerkeän alennusmyynneille...
Onneksi niitä kuitenkin oli vielä jäljellä Helsingin Lushissa ja Mira sen minulle sieltä kiikutti!
Ensi vuonna en taida odottaa alennusmyynteihin asti...

 Myöskin joululahjaksi saadut argan oil sekä deep conditioning argan oil treatment. Oon varmasti aiemminkin valittanut kuinka tää Lontoon vesi tekee mun hiuksista tosi tosi kuivat eikä auta vaikka kuinka lotraa hoitoainetta. Näistä kahdesta tuotteesta tuli pelastus tuohon ongelmaan!
Ovat olleet mun ostos listalla pitkään, mutta täältä löytyy halpisversioita noihin ja oon aatellut että samaa tavaraa se varmasti on eri purkissa vaan :-D No eipä ole näin! Ehdottomasti paljon parempaa kuin ykskään käyttämäni halpis hiusöljy!

 H&M:n alesta tilasin bikinien alaosan tulevaa etelän lomaa varten (-; Mun kaikki entiset bikinit taitaakin olla tylsiä yksivärisiä, joten nää kukalliset on kivaa vaihtelua. Hintaa taisi olla alle 4 puntaa.

 Tässä syy miksi edes eksyin H&M:n sivustolle; pesukarhu yökkärit! Näin nää jo Suomessa, mutta ei ollut kuin yhdet jäljellä eikä tietenkään sattunut olemaan mun kokoa... Muutamat kaupat täällä Lontoossa kävin kiertämässä, mutta mistään ei niitä löytynyt. Onneksi nettikaupasta löytyi!

 Myöskin näitä Tanya Burrin uusia huulipunia on etitty vaikka kuinka kauan. Vihdoin niitä oli tullut meidän Superdrugiin muutama sävy myyntiin. 
En tosiaan oo huulipuna ihmisiä yhtään, vaikka kuinka haluaisinkin. Mutta jos tätä nyt onnistuisin käyttämään ahkerammin kuin kerran vuodessa? 

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia