Hello Weekend

By Mia - 15.34

Mulle sattui tänään yllättäen vapaapäivä. En valita! En muistakkaan millon viimeksi oisin ollut vapaalla muulloin kuin viikonloppuna. Ihana pitkä viikonloppu edessä!
 Aloitin aamun sängyssä löhöillen ja aamupalaa nauttien, sekä kalenterin päivittelyä ja Youtube videoita tuijotellen. 
Kun vihdoin jaksoin nousta sängyn pohjalta, olikin aika siivota huone sekä vaihtaa lakanat!

Muutama asia piti käydä hoitamassa kaupungilla. Ensimmäistä kertaa pääsivät uudet nilkkurit jalkaan! Mä hiihtelin viime talven pelkästään tennareissa tai lenkkareissa, koska ei vaan löytynyt mistää omaa silmää miellyttäviä talvikenkiä. Mutta täällä Englannissa tosin lenkkareilla pärjäsi ihan hyvin. Nyt kun on tiedossa reissu Islantiin, sekä Suomeen tulee nuo tarpeeseen! Nämä löytyivät muistaakseni 12 punnalla Primarkista.

 Kaupungilta mukaan lähti mm. uusi kirja! Ostin sen lähinnä tuota Islannin matkaa varten, voi sitten koneessa lueskella! Saa nähdä jääkö yhtään luettavaa koko matkalle vai ehdinkö sen lukemaan ennen matkaa..

 Oli ihan pakko ostaa jotain Halloween koristusta! Mitään krääsää en viitsi ostaa, mutta suklaalle löytyy aina käyttöä (-; Ja onhan noi nyt söpöjä! Saapa nähdä kauanko nuokin tossa säilyy, suklaa nimittäin maistuu ihan suklaakalenteri suklaalle, nam!

Loppuun vielä mun viime aikainen lemppari ostos, nimittäin super pehmoinen hattara huivi H&M:ltä! Huivejahan ei voi koskaan olla liikaa.

Mä jatkan mun päivääni Greyn Anatomian parissa, sekä alan tässä pikku hiljaa pakkailemaan :-D Eihän tässä oo enää kuin 13 päivää reissuun (-; Täytyy ainakin kaivella nuo lämpimimmät vaatteet kaapin pohjalta!
Mulla ois edessä vielä yks ulkomaan reissun ennen joululomaa, en malta odottaa! Siitä tulossa lisää sitten Islannin reissun jälkeen.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia