BIRCHBOX

By Mia - 12.20

Posti kiikutti mulle eilen aikas kivan paketin! Pistin keskiviikkona tilaukseen Birchboxin, eli joka kuukaus mulle saapuu 4-5 erilaista kosmetiikka tuotetta, tai lähinnä näytteitä niistä. Noita on sitten mahdollisuus tilata isokokoisina Birchboxin nettikaupasta. Tuonne tehdään profiili, missä kysytään mm. mimmoinen iho ja hiukset sulla on, että osataan lähettään juuri sulle sopivia juttuja!
Mun mielestä ihan loistava juttu, sillä itse harvoin vaivaudun kokeilemaam mitään uusia kosmetiikkatuotteita, jämähdän aina niihin samoihin vanhoihin..
Ja plussana vielä söpö ananas-boxi!
Mun ekasta boxista löytyi hiuslakka, hiusnaamio, huulipuna, highlighteri, itseruskettava ja kasvojen kuorintavoide. Mitään noista en oo vielä ehtinyt testaamaan, mutta varmasti kaikille löytyy käyttöä. Paitsi hiuslakalle, sitä ei tuu oikeestaan koskaan käytettyä, mutta sen annan eteenpäin jollekkin sitä tarvitsevalle!

Hyvää hiusnaamiota oonkin etsiskellyt kaupoista, mutta mitään en ole raaskinut ostaa... Mun hiukset on tällä hetkellä rutikuivat, joten tarpeeseen tulee!

Tää kuorintavoide tuoksuu iihan mielettömän hyvälle! Ja pääsee varmasti testiin jo heti tänään!

Itseruskettavaa ei oo tullu käytettyä moneen vuoteen, mutta ajattelin testata tota kasvoihin, jotta se matchaisi vähän paremmin muuhun kroppaan :-D

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia