He or She

By Mia - 21.53

Iidan blogista bongasin tämmöisen postauksen joskus kauan aikaa sitten ja minä tottakai pakotin poikaystävän vastamaan noihin samoihin kysymyksiin! (-; Ei jaksettu jokaiseen vastata, joten poimin sieltä parhaimmat! (-: Tätä oli kyllä aika hauska tehdä!

Kumpi meistä aloitti koko jutun?
M: Hmm, Andrew se taisi olla!
A: Well I had a killer chat up line which obviously has worked splendidly.

Kumpi meistä on enemmän drama queen?
M: Ei meistä oikein kumpikaan väännä turhaa draamaa!
A: Mia is when is when I have upset her but I am when I am annoying her.

Kumpi meistä on romanttisempi?
M: Itse olen tälläinen perus suomalainen juntti, niin ehkäpä Andrew sitten! :-D
A: Well I did just buy her favourite flowers...... she hasn't bought me any flowers yet.

Kumpi meistä itkee helpommin?
M: Haha minä ehdottomasti... :-D
A: Mia

Kumpi meistä saa toisen helpommin nauramaan?
M: Andrew! Sille ei voi montaa minuuttia olla vihainen!
A: I annoy her so much that I am forced to make her laugh to make up for it.

Kumpi meistä suuttuu helpommin?
M: Minä... Tai en ehkä suutu, mutta ärsyynnyn helposti.
A: Mia, she is always right
Kumpi meistä on laiskempi?
M: Andrew!!!
A: sometimes I am a bit late. 

Kumpi meistä valitsee elokuvan tai sarjan jota katsotaan?
M: Varmasti aika tasapuolisesti molempien valintoja ollaan katottu! (-:
A: Both, we are good at compromise, or to put it another way we argue over this for too long until one of us gives up.

Kumpi meistä tekee parempaa ruokaa?
M: Kokiksi valmistuneena inhottaa myöntää, mutta kyllä Andrew tekee paljon parempaa ruokaa!
A: Mia, although she only likes sweet food or pizza.

Kumpi meistä on jääräpäisempi?
M: Hmm, ehkä minä tai sitten aika tasoissa ollaan!
A: Mia, she is always right.

Kumpi meistä on siistimpi?
M: No ehdottomasti minä !
A: Mia, but I have my clean moments too.

Kumpi meistä hemmottelee toista?
M: Minä ehkäpä, vaikka toivoisin, että se ois toisin päin!
A: Mia spoils me, I am spoiled by Mia.

Kumpi meistä on fiksumpi?
M: Andrew! (-:
A: Mia is always right.
Kumpi meistä tekee yllätyksiä?
M: Ei tullut kyllä mieleen että kumpikaan ois mitään yllätyksiä tehnyt! Mutta ehkä minä, jotain pieniä arkisia juttuja (-:
A: I surprise Mia by how always late I am.

Kumpi meistä on lapsellisempi?
M: Ollaan molemmat varmasti aika samalla tasolla tässä... :-D
A: That is a tie. We both haven't grown up.

Kummalla meistä on parempi huumorintaju?
M: Andrewllä ehdottomasti! :-D
A: I find myself very funny to listen to.

Kumpi meistä syö epäterveellisemmin?
M: Kyllä minä aika epäterveellisesti syön, mutta taidan silti vastata että Andrew.
A: I think Mia eats way too much sugary food. However I spend way too much time in mcdonalds so I cant judge.

Kumman sana on se kuuluisa viimeinen sana?
M: Andrew (-;
A: I like to think its even but I think she will say I do.


  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia