Bank Holiday Weekend

By Mia - 21.53

Ihana pitkä viikonloppu takana! Täällä tosiaan oli Bank Holiday maanantai ja saatiin nauttia yhdestä vapaapäivästä lisää!
Lauantaina käytiin tyttöjen kanssa "yhdillä" vapun kunniaksi. Ja kyllä sitä taas tuli huomattua, ettei tuo juhliminen enää vaan maistu.. olin nimittäin jo kahdeksan aikoissa tyytyväisenä poikaystävän kainalossa... :-D 
 Sunnuntaina nukuttiin pitkään ja päivemmällä suunnattiin lounaalle St. Katharinen satamaan. On tuo vaan edelleen niin ihana paikka! Ja sattui vielä niin hyvä sääkin.
Käytiin Strada nimisessä ravintolassa, jossa oon käynnyt kerran aiemminkin ja silloinsen kerran jälkeen se nousi yhdeksi suosikki ravintolakseni. Tämän kertainen käynti oli kyllä todellinen pettymys!
 Maanantaina käytiin pitkästä aikaa Piian kanssa lounaalla. Käytiin myös yhdessä mun suosikki ravintolassa nimittäin Slug & Lettucessa! Ja iloksemme maanantaisin tuolla sai kaiken puoleenhintaan! 
Oon metsästänyt tota uutta Dairy Milkin jäätelöä vaikka ja mistä ja maanantaina se sitten löytyi meidän lähikaupasta.. Noh, pettymyshän se oli! Siis kuka laittaa jäätelön sekaan ällöjä hyytelö karkkeja?!
 Tulipa sitä kyseistä jäätelöä kuitenkin vedettyä aamupalaksi seuraavana päivänä! Vaikkakin piti ensin kaivaa kaikki hyytelö karkit sieltä seasta pois :-D
Palkkapäivän kunniaksi raaskin ostaa itselleni huulipunan :-D Oon halunnut koittaa tommosta matta huulipunaa, mutta koska en oo yhtään huulipuna ihmisiä, en oo sitä aiemmin raaskinut ostaa. Saa nähdä tuleeko tuollekkaan pahemmin käyttöä. Sen verran huulia kuivattavaa on ja olen niin kovin addiktoitunut huulirasvaan! Todella kiva sävy kuitenkin!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia