Hello April

By Mia - 20.09

Tuun vähän myöhässä huhtikuu toivotusten kanssa, tätäkin kuuta jo viikko takana...
Taas vaihteeksi kuvia puhelimen kätköistä. Ärsyttää ettei mulla aikaa kuvailla tai oikeen motivaatiotakaan kanniskella kameraa missään!
Mutta tässä ois vähän kuulumisia viime viikonlopulta.
Mun viikonloppu kului aika rennoissa merkeissä shoppaillen, hyvin syöden ja hyvässä seurassa!
Käytiin lauantaina Oxford Streetillä kiertelemässä kauppoja. En tällä kertaa jaksanut edes katsella itselleni mitään, sillä kävin jo torstaisen vapaapäivän kunniaksi pyörähtämässä läheisellä H&M:llä ja siellähän oli vaikka mitä kivaa! Ensin ne kylläkin jäivät kauppaan, mutta yksi toppi sekä mekko jäi painamaan mieltä sen verran, että oli myöhemmin samana päivänä käytävä hakemassa ne... Eli Mira, jos luet tätä niin se hehkutus siintä etten ostanut mitään oli turhaa.. :-D
Shoppailujen jälkeen käytiin vielä herkuttelemassa Pizza Expressissä!

 Myös pari juttua mistä oon super innoissani, nimittäin enää 15 päivää meidän minilomaan!! En ookkan vielä kertonut mihin ollaan suuntaamassa (-;
Ja viikonloppuna tuli myös varattua lennot Suomeen, jeij! 8 kuukautta kun Suomessa viimeksi oon vieraillut... Oon myös aika innoissani, että tuo toinen osapuoli suostui lähtemään mun seuraksi tylsään Suomeen ;-D Ihan kiva kyllä päästä näyttämään Suomea jollekkin kuka ei siellä koskaan ennen oo käynnyt!
Viikonloppuna tuli tosiaan käytyä kauan odotetulla kampaajalla! Yllä olevista kuvista ehkä huomaa pienen eron? Laitettiin tummempaa tyveä ja latvoja vaalennettiin. Tykkään tosta tummasta tyvestä tositosi paljon, mutta harmikseni ei blondi väri tarttunut latvoihin niin hyvin kuin toivoin. Eli keltaista edelleen havaittavissa!
 Tää kuva ei ehkä kerro totuutta, mutta täällä on ollut ihan super masentava ilma koko viikon!! 

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia