Uutukaisia

By Mia - 12.47

Muutama viime aikainen uutuus tulis tässä!
Lontoossa on ollut viime aikoina super kylmät ilmat (haha, ainakin Lontoon mittakaavassa!), joten mun huulet on joutuneet kovalle koetukselle. Huulten kuivumiseen ei sen kummemmin huulirasva enää auttanut, ne lohkeili niin kovasti. Joten kävin Lushista hakemassa tota kovasti kehuttua huulten kuorinta tököttiä! Ja on kyllä auttanut, ton jälkeen on niin pehmoiset huulet ja siihen päälle vielä muutama kerros huulirasvaa niin ei oo kyllä kuivista ja lohkeilevista huulista enää tietoakaan (-: Niin ja mainitsinko, että toi tuoksuu (ja maistuu) ihan sairaan hyvälle?!






Brandy Melvillestä bongasin jo ennen meidän matkaa tommoisen tummanharmaan neulemekon korkealla kauluksella, ja kyllä samanlainen löytyy multa myös mustana... :-D Ennen matkaa se jäi kyllä vielä kauppaan, mutta se jäi sen verran pahasti vaivaamaan mieltä niin oli se pakko sitten käydä jälkeenpäin hakemassa! Pikaisesti Primarkissa piipahtaessa mun silmään pisti tommoinen liivi karvakauluksella. Jep ei mikään paras kuva ;-D Turhan kylmä vielä näillä ilmoilla, mutta keksin laittaa sen mun mustan kevättakin päälle ja se sopii siihen paremmin kuin hyvin!
Mun uusi puhelin kaipasi tottakai kuoret siihen! Amazonista löytyi söpöt kukalliset. Ärsyttävää, että iphoneen kyllä löytyy vaikka ja minkälaisia kivoja kuoria, mutta yritäppäs ettiä yhtä kivoja johonkin muuhun puhelimeen?! Kukalliset saa kelvata..
Forever21:n aleista tilasin ihanan muhkean ja pehmoisen villatakin, jolla oli hintaa vaivaiset 8 puntaa!
Samassa paketissa tuli myös uusi kaulakoru! Oon kaivannut jotain tommosta aika yksinkertaista arkikäyttöön! (-:
Mun kynsilakka kokoelma muodostuu lähinnä punaisen sekä vaaleanpunaisen eri sävyistä. Ja kaipasin vähän jotain muuta väriä kun ainaista punaista. Mistään ei oikein tuntunut löytyvän mua miellyttävää beigen/nuden sävyä kunnes Primarkista se löytyi 80 pennillä! Iloiseksi yllätykseski hintaan nähden sen laatukin on oikein hyvä!

  • Share:

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Ne on kyllä kivat! Mut tosi halpiksen näköset ku läheltä kattoo

      Poista
  2. Ebaystä kannattaa kattoa samsungiin. mä sieltä aina haalin kaikkia hienoja kuoria parilla eurolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitänee kattoa sieltä ens kerralla (;

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista