Päivittäinen meikki & ihonhoito

By Mia - 19.34

Mun iho on omasta mielestäni hyvässä kunnossa tällä hetkellä. En tiedä sitten johtuuko se vähentyneestä meikin käytöstä, lisääntyneestä veden juonnista tai ehkä olen löytänyt vihdoin oikeat tuotteet iholleni?
 Tässä jo ehkä puolisen vuotta on tullut käytettyä Neutrogenan tota vihreän väristä kuorinta-ainetta sekä puhdistusgeeliä, mikä on pitänyt näpyt ja mustapäät hyvin poissa! Muitakin ton sarjan omia on tullut kokeiltua mutta nuo oon kokenut parhaimmiksi mulle. 
Mulle aina sillon tällöin muutama näppy saattaa esim. kuukautisten aikaan ilmaantua, joten mulla on käytössä Suomesta ostettu Basironin aknevoide. Se kuivattaa kaikki näpyt tosi nopeesti pois ja myös ennaltaehkäisee uusien syntymistä. Mitään vastaavaa en ole täältä Englannista itseasiassa löytänyt!
Ja koska mulle tosiaan jää todella helposti arpia noista näpyistä, niin käytössä on Palmer'sin Cocoa Butter Formula, mikä häivyttää niitä arpia. Myöskin erittäin hyvä kuivalle iholle ja pitäis myös häivyttää ikääntymisen merkkejä (-; Kuulemma tota voisi laittaa myös kylpyveteen, mutta sitä en ole vielä testannut! Täytyy kokeilla ensi kerralla.
Myöskin iho tulee kuorittua kerran-kahdesti viikossa.
Musta on tullut todella todella laiska meikkaamaan nykyään, niinkuin tosta meikkikasasta ehkä voikin päätellä:-D Vielä ehkä vuosi sitten mulla oli eyelinerit silmissä varmaan joka päivä, koska tunsin että näytän todella väsyneeltä ilman niitä ja silloinkin siis omistin jo ripsienpidennykset!
Nykyään jaksan ne eyelinerit vetästä silmiin ehkä kerran kuussa jos sitäkään! Pitää myös ripsienpidennykset paremmassa kunnossa kun ei sitä silmämeikki laita niin usein.
Mun pohjakin koostuu ihan vaan kosteusvoiteesta, peitepuikosta, bb-voiteesta ja puuterista. Välillä saatan sutaista aurinkopuuteria tai poskipunaa. En myöskään tykkää enää yhtää käyttää meikkivoidetta. Koen bb-voiteen yhistettynä tuohon peitepuikkoon olevan ihan riittävän peittävä mulle!
Ehkäpä minäkin vielä joku päivä eksyn tähän korostus-varjostus-hypetykseen mukaan?

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia