hair inspiration

By Mia - 9.10

Mä olen vihdoin saanut aikaiseksi varata ajan kampaajalle! Muistaakseni olen käynyt viimeksi kampaajalla ehkä vuonna 2008? ;-D Itse on tullut tätä reuhkaa värjäiltyä sekä leikeltyä... Mutta nyt on tämä kellertävä väri alkanut tympimään ja ajattelin, että on tällä kertaa aika istua ammattilaisen penkkiin... Ongelmana onkin, että mitäs tälle tukalle sitten tekisi?!

Mua houkuttelee samaan aikaan tosi valkoinen tukka, mutta sitten taas toisaalta joku luonnollinen blondi ja ehkä vähän tummempi tyvi ja jos vaikka leikkaisi tukkaa?! :-D Saapa nähdä mihin sitä päädytään! On tässä vielä pari viikkoa aikaa mietiskellä...

  • Share:

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. mieki haaveilen tommosesta tukasta ku kolmos kuvassa mut en tiiä käyks semmone miulle yhtää:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sepä se! : D minuu houkuttas toi ekan kuva tukka mut oon kasvattanu tätä tukkaa niin kauan et ei ehkä raaski leikata! Ja mulla on muutenki nii lättänä tukka ni ihan ku se näyttäs noin hyvältä koskaan : D

      Poista
    2. Jep sepä se! : D minuu houkuttas toi ekan kuva tukka mut oon kasvattanu tätä tukkaa niin kauan et ei ehkä raaski leikata! Ja mulla on muutenki nii lättänä tukka ni ihan ku se näyttäs noin hyvältä koskaan : D

      Poista