Hair update

By Mia - 8.27

Aattelin tulla kirjottelemaan, mitä mun tukalle tällä hetkellä kuuluu reilu kolmen kuukauden takaisen blondauksen jälkeen. Postaus blondaus-projektista löytyy tästä!
Niinkun näkyy mun tukka on edelleen aika keltainen, tai oranssihtava? Mikä ei itseäni sinäänsä häiritse yhtään. Tykkään tästä väristä kovasti, vaikka tämä nyt ei se haluttu lopputulos ollut. Mutta jos mun viereen tulee joku jolla on oikeesti vaaleat/valkoiset hiukset niin mua käy hirveesti masentamaan mun tukan väri :-D Ja tässä olenkin kovasti tavoitellut niitä vaaleampia ei keltaisia hiuksia, hiuksia kuitenkaan värjäämättä! Tuon vaalennuksen jälkeen en ole siis värjännyt kertaakaan, en edes tyveä.
Sen sijaan joka hiusten pesussa käytän hopeashamppoota sekä -hoitoainetta. Ja ostin myös uuden putelin tota Garnierin Sunkiss vaalennusgeeliä. Se ei kuitenkaan sen kummemmin tehonnut tohon keltaisuuteen, mutta sain hienon idea törkätä sitä tyvikasvuun, joka mulla on semmoista perussuomalaista maantienharmaata. Ja siihen se toimi hyvin! Ei tarvitse sitäkään hetkeen värjäillä (-; Toivon myös, että Marokon aurinko vähän vaalentaisi tätä mun reuhkaa!
Tukka on pysynyt edelleen hyvässä kunnossa. Kyllä hiukset tosta päältä on hieman rasittuneet ja katkeilleet. Tässä kolmen kk aikana olen kerran raaskinut napsaista huonoja latvoja pois (-; 
Oon noiden hopeatuotteiden lisäksi käyttänyt Herbal Essences Strong Bee shamppoota ja hoitoainetta, lähinnä siis sekoittanut niitä hopeashamppoon ja hoitoaineen kanssa! Oon kokenut tuotteet missä on hunajaa tosi hyväksi mun kuivalle tukalle. 

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia