What's in my bag

By Mia - 15.37

Kahden viikon päästä koittaa vihdoin kauan odotettu loma! Tottakai olen aloittanut pakkaamisen taas hyvissä ajoin (lähinnä siintä syystä, että tiedän olla käyttämättä vaatteita joita meinasin ottaa mukaan, koska olen laiska pesemään pyykkiä...) ja olen myös suunnitellut mitä meinasin pakata käsimatkatavaroihin
Ja tässäpä pientä listaa siintä:
Eli tottakai puhelin + kuuluokkeet, jotta koneessa voi kuunnella musiikkia. Ehdin onneksi ennen matkaa päivittää mun soittolistan. Sekä matkalaturi! Matkalaturi on kyllä paras keksintö ikinä.

Tietysti multa löytyy se tärkein juttu eli passi, johon tilasin Amazonista söpöt kuoret. Kyseiset kuoret ovat varmasti vilahtaneet täällä ennenkin. Mun mielestä tommoset kuoret on kätevät, koska sinne väliin saa hyvin tungettua matkaliput sun muut tärkeät lappuset. Koska olen niitä ihmisiä joiden pitää joka viides minuutti tarkistaa onhan se passi ja matkalippu vielä mukana ;-D Niin tuo passin kuori edes vähän helpottaa tätä mun vainoharhaisuutta, ihan kui sen muutenkaan lentäisi mun laukusta noin vaan pois.. :-D Sekä tietysti lompakko löytyy!

Mulla on osa mun meikeistä käsimatkatavaroissa, koska on kiva vähän ehostautua lennon jälkeen jottei näytä ihan räjähtäneeltä. Ja tuskimpa aamuyöllä ennen kolmea vaivaudun tekemään mun naamalle yhtikäs mitään.. Meikkipussista löytyy myös kosteusvoide kasvoille, mulla ainakin lentokoneessa iho kuivuu kamalasti. Samaisesta syystä myös huulirasva mukana!

Jos mm. stressaan (varmasti tuun stressaamaan moneen kertaan tällä reissulla ;-D) tai en oo muistanut syödä, niin saan helposti kamalan päänsäryn ja huononolon. Siksi mukana kulkee aina särkylääkettä.

Käsidesi sekä käsirasva. Inhoan tunnetta jos on likaiset tai kuivat kädet!

Mulla on aina lennolla mukana huivi. Jos se ei ole päällä niin sitten se kulkee laukussa. On ihana kietoutua siihen nukkuessa (tai ainakin yrittäessä nukkua)! Otin sen mukaan myöskin toisesta syystä; Marokossahan pitäisi peittää olkapäät, mutta mulla on mukana vaatteita joissa olkapäät kyllä näkyy koska en tiedä kuinka tarkkaa tää on? Mutta jos saan paheksuvia katseita niin voin sitten heittää huivin harteille (-;

Ja lopuksi vielä hiusharja jossa yleensä aina kulkee mukana hiuspompula. Myöskin hyvä vähän harjailla hiuksia ennen kuin poistuu koneesta ihmistenilmoille (-;

Niin ja tottakai kamera (millä kuva on otettu) kulkee käsimatkatavaroissa!

Jotain muuta mitä kannattaisi ottaa mukaan lennolle? Kasa eväitä on varmasti tulossa mukaan, jotta säästyisin huonolta ololta ja päänsäryltä! Ja kirjan varmasti ottaisin mukaan ellei meillä olisi aikainen lento, pakko yrittää nukkua.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia