Off to Morocco!

By Mia - 6.55

Niinkun otsikosta voikin jo päätellä, me lähetään helmikuussa Marokkoon!! Joskus mun jossain postauksessa kirjoittelinkin, että seuraavalla lomalla varmasti lähden johonkin muualle kuin Suomeen. Nimittäin jokaisella lomalla oon suunnannut aina Suomeen... Ihana päästä pois täältä vesisateesta ja näkemään jotain uutta! (-: Ja on muuten mun ensimmäinen matka Euroopan ulkopuolelle!
Meillä on matkan suunnittelu vielä kesken, mutta luultavasti käydään muutamassa eri kaupungissa. Suunnittelun oon lähinnä jättänyt tolle fiksummalle osapuolelle ;-D Ja kaikki vinkit on tottakai tervetulleita! Itseäni lähinnä mietityttää miten siellä kuuluisi pukeutua..?
(Kuvat: WeHeartIt)

  • Share:

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Oi! Marokko on yks munkin tän vuoden unelmakohteista! <3 En valitettavasti osaa antaa vinkkejä, mutta jään odottamaan sun matkapostauksia! Hyvää reissua teille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko myöntää ettei itselläni ollut ihan ykkösvaihtoehtona tämä. Mutta nyt kun tiedän maasta vähän enemmän niin kyllä innoissani olen! (: Ja matkapostauksia ehdottomasti tulossa!!
      Kiitos! (:

      Poista
  2. Mulla on kans sama ongelma, aina ku on lomaa niin menee hitto suomeen. Ja sit vielä ku lennot maksaa jonku 300e plus siihen vielä pohjoseen junaliput 100e niin makia homma. Sillä ois jo viikon etelän lomalla eikä kylmäsä suomesa :D Onneks nyt otin kaks päivää lomaa ja lähden Azoreille pitkäksi viikonlopuksi poikkiksen kanssa, vihdoin kunnon loma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se! :D
      Oi oi kivaa lomaa teille! (:

      Poista