10 things about me!

By Mia - 20.13

Tässä tulis taas faktoja minusta! Muiden omia on aina niin hauska lukea. Aikaisemmat löytyy tästä ja tästä (-: Tällaisia tuli tällä kertaa mieleen:

1. Mä lasken päiviä kaikkeen! Tällä hetkellä tottakai lasken päiviä Marokon lomaan (-; Ja siihen onkin enää 27 päivää!

2. Jos nään Instagramissa tai muualla kuvan itseäni miellyttävästä häämekosta, on se pakko tallentaa puhelimeen tai koneelle! Vaikka naimisiin tuskin olen menossa vielä moneen moneen vuoteen, niin tuon päivän koittaessa saattaisi harmittaa, ettei sitä mekkokuvaa tullut sillon nuorempana tallennettua mihinkään (-;

3. Maistoin tällä viikolla ekaa kertaa keitettyä kananmunaa! Sitä keltaista osaa vaan kylläkin. Vielä en uskaltanut maistaa sitä valkoista hyllyvää osaa, enkä varmaan koskaan tule maistamaankaan :-D Ei se niin kamalan pahaa ollut, muttei hyvääkään.

4. Haluaisin kovasti kuvata vlogeja! Mutta a. en kuitenkaan koe olevani tarpeeksi viihdyttävä, että kukaan niitä jaksaisi katsella b. en edes omista kameraa millä niitä kuvailisin ;-D

5. Mun työpäivät on aika kiireisiä välillä ja toisinaan taas saattaa olla muutama tunti päivällä vapaata esim. tänään poistuin kotoa 5:40 aamulla ja kotiin tulin seitsemän aikaan illalla, joten ei tossa hirveesti oo aikaa millekkään muulle! Ja taas huomenna mulla on päivällä muutama tunti vapaata. Joten mun kalenteri on täynnä muistutuksia vapaa aikojen kohdalla "pese pyykkiä" "pese hiukset" "käy kaupassa"- siis ihan tommosia arkisia juttuja, mutta pakko suunnitella tommoisetkin etukäteen :-D Ja auta armias jos mun suunnitelmiin tulee muutoksia! En tiiä suunnitteleeko kukaan muu arkisia asioita noin tarkasti etukäteen vai olenko vaan ylijärjestelmällinen? :-D En myöskään halua jättää esim. siivousta ja pyykinpesua viikonlopulle...

6. Mun ensimmäisessä fakta-postauksessa oon kirjoittanut, että viihdyn yksin ja niin ennen viihdyinkin. Saatoin koko viikonlopun löhötä kotona omassa ihanassa seurassani. EN enään! Ensiksikin, ahdistun jos viikonlopuksi ei ole mitään suunnitelmaa tai tekemistä. Tuntuu, että ne päivät menee hukkaan jos vaan löhöän kotona yksin.

7. Olen mielessäni aloittanut jo pakkaamaan Marokkoa varten (-; Konkreettisen pakkauksen aloitakin varmaan jo kaksi viikkoa ennen matkaa... :-D

8. En muista millon viimeksi oon käyttänyt housuja? Siis mulla on nykyään aina mekko ja sukkikset tai sitten töissä yleensä ihan vaan legginsit :-D Oon nykyään niin mukavuudenhaluinen...

9. Musta on tullut kova tilailemaan Amazonista kaikkea. Tai lähinnä jos tarvitsen jotain, on pakko tarkistaa jos kyseinen juttu löytyisi Amazonista halvemmalla ;-D

10. Oon viime aikoina katsellut Youtube vidoita ulkomaalaisista, jotka ovat käyneet Suomessa tai asuvat siellä ja heidän mielipiteitään suomalaisista ja meidän tavoista. Ne on niin huvittavia ja ikäväkyllä niin totta! :-D

  • Share:

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Mun oli pakko tehä samanlainen! ps. mäki haluan tehdä vlogeja jos muutan lontooseen mut just tuo et mitä hittoa mä siihen kameraan puhuisin ja miksi joku kuuntelis mua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii oli pakko käydä lukemassa sun oma! (:
      Mä ite tykkään kattoo muiden arkisia höpinöitä ja tekemisiä, mut sit on kuitenki et miks joku jaksas kattoo mua.. : D

      Poista
  2. Mitä hittoa Mia!!!! Et oo ikinä maistanu keitettyä munnaa? :--D Nyt äkkiä muna suuhu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahhah : D En vaan voi sietää semmosia hyllyviä ruokia ni ei oikeen houkuttele se kanamuna! : D

      Poista