Christmas holiday!

By Mia - 8.56

Vielä ois viimeinen työpäivä edessä ja huomenna alkais kauan odotettu joululoma!! Eilisen työpäivän jälkeen tuntuu, että pieni breikki tulis kyllä ihan tarpeeseen... Joulufiilistä ei kyllä tosin ole havaittavissa ollenkaan. Odotan enemmänkin innolla uutta vuotta!

Mutta tässä tulis muutama puhelimeen tallentunut kuva viime viikoilta!
Käytiin taas Piian kanssa perinteisellä tiistai lounaalla ja sen jälkeen vielä jälkkäri kahveilla! Taisi olla muuten eka joulukahvi tänä vuonna... // Chelseassa on kyllä ehkä hienoimmat jouluvalot! Pakko käydä noita ihailemassa vielä ainakin kerran ennen kuin ne otetaan pois!!// Väsynyt minä! Tukka näyttää ihanan vaalealle, oikeasti se on kyllä edelleen tosi keltainen, ainakin mun silmään :-s// Voiko näitä kylpykuvia olla koskaan liikaa ;-D 

Onko mulla ehkä maailman paras sisko?! Mulle saapui tommonen kiva "pieni" paketti täynnä kaikkia mun lemppari herkkuja!// Myöskin lukemista joululomalle tupsahti postiluukusta.// Käytiin maanantai-iltana kaverin synttäreiden kunniaksi drinkeillä ja ehkä öö paras drinkki ikinä. Maistui ihan sille Solero-jäätelölle ja päällä oleva vaahtokarkki kruunasi koko homman :-D Käytiin The Toy Shop nimisessä drinkki baarissa ja siellä oli lista täynnä muitakin yhtä hyvältä kuulostavia jouluisia drinkkejä!// Mulla on varmasti joka ikisessä kuvassa aina tukka auki, vaikka suurimmaksi osasta aikaa tukka on kylläkin yleensä letillä... :-D Mutta kerrankin tuli ikuistettua lettikuva!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia