Bye Bye brunette, hello blonde!

By Mia - 11.35

Aattelin tulla kirjottelemaan paremmin mun uudesta tukasta!
Tosiaan noin kolme viikkoa sitten sain tylsänä vapaapäivänä hienon idean alkaa vaalentamaan mun tukkaa. Idea ei kuitenkaan mikään hetken mielijohde ollut. Kesästä asti olen ajatellut vaalentaa tukkani jonain päivänä ja lopetinkin värjäämästä sitä tummaksi enää, ja annoin tukan vaalentua itsestään. Mä olen siis luonnostaan blondi ja vaikka kuinka tummasta tukasta tykkäsin, ei sen pitäminen tummana ollut kovinkaan helppoa. Siintäpä sain sitten idean palata takaisin vaaleaan tukkaan!
Vannoin kyllä tekeväni vaalennuksen kampaajalla, jotta tukka ei kärsisi niin pahasti ja säästyisin oranssi tukka katastrofilta ;-D Mutta tuona vapaapäivänä päätin tehdä sen kuitenkin itse ja heti ensimmäisenä aamulla marssin kauppaan ostamaan pari pakettia vaaleaa hiusväriä!
Ekan paketin jälkeen tukka oli aika kirjava oranssi keltainen ja oli jo pieni paniikki, että mitä meninkään tekemään :-D Tokan paketin jälkeen tukka oli kyllä edelleen oranssihtava, mutta ei enää niin pahasti etteikö kotoa kehtaisi poistua ;-D Iloiseksi yllätykseksi tukka ei kärsinyt yhtään niin pahasti tästä vaalennuksesta, mitä olin kuvitellut!
Muutaman päivän maltoin tukan antaa olla, kunnes ostin kolmannen väripaketin ja iskin sen päähän.
Tukan väri ei oikeastaan muuttunut mihinkään, mutta tukka kuivahti kovasti! Päätin etten enää yhtäkään vaalennusta tukkaani teen, vaan yritän korjata asian hopeashamppoolla ja hoitoaineella.
Varmaan kuusi kertaa olen nyt pitänyt hopeahoitoainetta päässä semmoiset 15 minuuttia ja tuossa ylhäällä oikealla näkyy tän hetkinen tukka tilanne! (-: Tykkään vaaleasta tukasta kovasti ja tunnen itseni ehkä enemmän itseskseni vaalean tukan kanssa!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia