Syksyn lemppareita

By Mia - 13.19

Mä en hirveästi pidä syksystä saati talvesta, mutta tässä muutamia juttuja jotka tekee syksystä hieman kivemman!
Täällä on ollut viime aikoina tosi nättejä auringonlaskuja! Ihana syksytaivas!
Täällä on vielä puut aika vihreenä, mutta pikku hiljaa alkaa lehdet kellastumaan ja mikäs sen kauniimpaa kuin värikkäät lehdet?!
Mulla on tullut tässä syksyn aikana himo lettuihin sekä paahtoleipään mansikkahillolla?! Niitä tässä on vedetty ihan liikaa...
Mulla tulee näin syksyllä luettua enemmän kuin muina vuoden aikoina. Mikäs se ihanampaa kuin istua viltin alla ja lukea kynttilän valossa, kun ulkona sataa kaatamalla vettä (-; 
Tiistaina tulikin myyntiin Zoella uusi kirja ja olihan se itsekkin pakko käydä heti ostamassa. Yllätyin positiivisesti Zoellan ekasta kirjasta ja toivon, että tuo kakkososa ois yhtä hyvä! Muutaman luvun oon siintä ehtinytkin jo lukaisemaan. 
Mä aloitin taas pitkän tauon jälkeen hot joogan! Eilen mulla olikin eka tunti ja voi miten kivaa se olikaan pitkästä aikaa! Kylmillä ilmoilla mikäs se ihanempaa kuin mennä super lämpöiseen huoneeseen jumppailemaan ja rentoutumaan (-;

Mitäs muuta? Sunnuntaina muutin pois poikaystävän nurkista vanhoille kotikulmille. Ah ei enää pitkiä työmatkoja! Joko tässä nyt vihdoin pääsisi asettumaan aloilleen?!

Ainiin, mä olen muuten blondi! Yhtenä vapaapäivänä sain loistavan idean alkaa vaalentamaan tukkaa.. Oli kiva ylläri poikaystävälle :-D Vähän on tukka vielä oranssihtavan keltainen, mutta pikkuhiljaa! Jospa viikonloppuna saisi kunnon kuvia uudesta tukasta. On muuten todella outoa olla taas vaaleatukkainen :-D

Niin ja mennään muuten VIHDOIN Sky Gardeniin Lauantaina! Oon halunnut käydä siellä ties kuinka kauan! Elikkä kuvia sieltä tulossa viikonlopun jälkeen! (-;

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia