Mitä mulle kuuluu?

By Mia - 13.28

Paljon on ehtinyt tässä yhdessä viikossa tapahtua! Kävi niinkin ikävästi, että maanantaina jouduin muuttamaan pois mun uudesta kodista, jossa ehdinkin sen kuukauden asustella. 
Ensin piti olla kaksi viikkoa aikaa etsiä uusi koti, ja panikoin miten siinä ajassa muka ehdin mitään löytämään! Mietin vakavissanni jo Suomeenkin paluuta.
Noh maanantaina koittikin jo yllättäen muutto päivä. Onneksi minulta löytyy ihana poikaystävä, jonka luona olen tällä hetkellä evakossa kunnes löydän itselleni uuden kodin! (-:
Tiistaina oli mun virallinen synttäripäivä, ja töistä "kotiin" tullessa odotti täällä söpö kukkakimppu sekä suloinen kortti. Poikaystävä sanoi, että oli aikeissa hankkia jotain muuta mulle lahjaksi, mutta koska teinkin yllätys muuton hänen luokseen, tuli hieman kiiren lahjan ostossa! :-D Mulle kyllä riittää tuo kukkanen sekä katto pään päälle paremmin kuin hyvin! (-:
Muutama kuva vielä mun synttäri viikonlopulta. Käytiin tosiaan laittamassa kynnet kuntoon London Gracessa, niinkuin viime postauksessa kerroinkin. Kiva ylläri oli, että voitin kyseiseen paikkaan minulle sekä kaverilleni ilmaisen manikyyrin drinkin kera! En yleensä voita mitään! Enkä edes tiennyt, että meneillään oli minkään näköstä kilpailua... :- D
Mä oon työn puolesta rampannut Richmondissa useaampaankin otteeseen. Ennen kuvittelin sen olevan todella tylsä paikka. Mutta yllätyin kuinka söpö paikka se onkaan! Ihania pikkuisia katuja, puhumattakaan siintä joki näkymästä! Sitä aluetta on mentävä kyllä joskus vapaa-ajallakin tutkiskelemaan. Vielä kun näitä aurinkoisia ja suht lämpöisiä päiviä riittää.
Sain muuten siskolta synttärilahjaksi pyörän! Muutaman kerran olen sillä jo uskaltautunut töihin polkemaan, mutta kyllä on vielä harjottelemista siellä autojen seassa polkemisessa :-D
Niin ja lukkoakaan en ole vielä saannut aikaiseksi ostaa! Valokin voisi olla ihan tarpeellinen näin talven tullessa...
Tapaamisia pomon kanssa! Mulla on muuten ihan super kiva pomo, enkä voisi olla tyytyväisempi mun nykyiseen työpaikkaan! (-:
Näin eilen piiitkästä pitkästä aikaa ihanaista Piia ja käytiin lounastamassa Italialaisessa.
Piian seurassa vierähtikin mukavasti muutama tunti juorutessa! (-:
Tälläiseltä on mun tää viikko näyttänyt! Empä olisi osannut kuvitellut viime viikonloppuna, että ensi viikolla asustelisin poikaystävän nurkissa :-D

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Kivaa kuulla mitä sulle nykyään kuuluu!! Missä duunissa nykyään oot? Ja millonka tulee poikakaverista kuvia tänne ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aupparista olen ylentynyt lastenhoitajaksi ; D
      Eiköhän niitä kuvia vielä joku kaunis päivä tännekkin tule (;

      Poista