2 years in England

By Mia - 6.42

Huii, tänään mulla tulee tasan kaks vuotta siintä kun saavuin Englantiin!! Aika on mennyt hurjan nopeasti ja paljo on ehtinyt tapahtua. Olen mm. muuttanut viidesti tänne tulon jälkeen ;-D 
Muistan edelleen hyvin tarkasti sen lähtöpäivän, kuinka kaikki oli uutta ja jännää ja kuinka mm. vollotin yksin lentokentällä :-D Kertaakaan en ole tänne lähtöä kyllä katunut. vaikka kaikennäköisiä vastoinkäymisiä on matkalla sattunut. Monesti olen kyllä harkinnut Suomeen paluuta, mutta onneksi en ikinä kuitenkaan lähtenyt takaisin! 
Tässä kunnon kuva pläjäys kuluneelta kahdelta vuodelta! Olipa ihana selailla vanhoja kuvia ja muistella kaikkea mitä on tullut tehtyä (-:
 Aloitin muuten blogin kaksi vuotta sitten joulukuussa! Itse en edes kehtaa lueskella mitä sitä silloin on tullut kirjoiteltua.. :-D
PS. Saija sinua on kova ikävä!!

  • Share:

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Voi että kuinka ihailen tollasta rohkeutta lähteä ja jättää taakse kaikki tuttu ja turvallinen!! Se tuntuu itselle niin kauheen vaikeelta... Ihanan hyväntuulisia kuvia!❤

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en olisi ehkä kolme vuotta sitten uskonut muuttavani pois kotikaupungista saati sitten Suomesta. Että ei ole ulkomaille muutto koskaan ollut mikään mun suuri haave ja itsestään selvyys, että sinne lähdetään. Mutta heti Lontooseen muuttaessa tiesin, että tää paikka on mulle! (:
      Kyllä sitä kannattaa kokeilla. Aina pääsee takaisin Suomeen!

      Poista
  2. Mä olin vuoden Lontoossa ja palasin takas Suomeen kun pääsin kouluun. Maaliskuussa ku valmistuin oli tarkotus palata takas, mutta sillonen poikakaveri halus muuttaakki Lissaboniin niin perkele täällä sitä ollaan vieläki eron jälkeenki :D Jos ens kesänä muuttais Lontooseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh : D No tulipahan nähtyä Lissabonin elämääkin (-;
      Joo kyllä tää Lontoo on mielettömän ihana paikka asua, tänne vaan!

      Poista
  3. Sinuukii on hirmune ikävä!!! Säästökuuri on menossa et pääsisin keväällä/kesällä tulee!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti säästökuuri onnistuu ! (;

      Poista