"Someday, someone is going to look at you like you're the best thing in the world."

By Mia - 21.59

Blogi on taas hieman jäänyt heitteille, mutta eipä mulle töitä ihmeellisempää ole kuulunut! 
Täällä on ollut tosi vaihtelevat säät! Yhtenä päivä oli niinkin lämmin että ottelin aurinkoa meidän takapihalla ja nautin aamupalaa! // Mulla on ollut taas kauhea himo porkkanakakkuun ja sitä onkin tullut syötyä ihan liikaa viime päivinä :-D Täältä saa Wetherspoon-pubeista ihan sika hyvää porkkanakakkua! // Onneksi on riittänyt vielä hamekelejä, en oo valmis vielä luopumaan kesävaatteista!!// Käytiin tosiaan poikaystävän kanssa Ikeassa toissa viikonloppuna ja pakkohan se oli lihapullia saada piiitkästä aikaa. Huomaako, että tykkään ketsupista?
Ostin itselleni synttärilahjan viikonloppuna, nimittäin mekon Top Shopista! Kävin ton ostoa muutaman kerran aijemmin pohdiskelemassa, kunnes sen raaskin ostaa. Ei oo nimittäin ihan mun jokapäiväinen väri valinta! Oon aika tylsä harmaa-musta-valko-pukeutuja... Mutta mekko pääsi jo heti lauantaina päälle, kun käytiin työporukan kanssa illallisella! (-: // Viikonloppuna oli ihan super hyvä ilma ja sunnuntaina lämpötila kohosi +22 asteeseen! Käytiin poikaystävän kanssa Holland Parkissa kiertelemässä. Oon käynnyt tuolla kerran aijemmin, mutta silloisella reissulla jäi paljon näkemättä. Vähän harmittaa, että kamera jäi tällä kertaa kotiin // Puistokävelyn jälkeen mentiin poikaystävän tahdosta kattomaan rugby peliä pubiin... Itse en kyllä pelistä ymmärtänyt yhtään mitään vaikka mulle sen säännöt on selitetty useaan otteeseen :-D

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia