Oldies

By Mia - 16.40

Näin syksyn tullessa sitä aina alkaa unelmoimaan etelän lämmöstä. Okei, kyllä siintä tulee unelmoitua ihan ympäri vuoden! Selailin tossa vanhoja matkakuvia ja päätin tulla tänne nostattamaan muidenkin matkakuumetta. Mä oon nyt kahtena vuotena mun jokaisella lomalla suunnannut Suomeen, josko ens lomalla jo vihdoin suuntaisi jonnekkin muualle?!
PS. 25 päivää mun synttäreihin! Ootan innolla, sillä mulla ois aika kivoja suunnitelmia synttäriviikonlopulle! (-:

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Tuo muuten on että ku asuu ulkomailla niin kaikki lomat käyttää siihen et käy suomessa niin ne ei sillee oikein oo "lomia" :D nytki mulla ens kuussa viikon loma niin lähen suomeen, joulukuussa 1,5vkon loma niin lähen taas suomeen. ois vielä 3 lomapäivää käyttämättä niin ne otan kyllä oikeeksi lomaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep : D Mulla sama, että taidan joululomalla TAAS suunnata Suomeen : D Noh jospa ens vuoden puolella sitten pääsis muualle! (:

      Poista