MUN TIISTAIPÄIVÄ

By Mia - 12.55

Tiistaiaamuna heräsin jo seitsemän aikoissa. Hetken hereillä oltua päätin kuitenkin kömpiä takaisin sänkyyn, ihan liian aikaista!
Herätyskello soi yhdeksän aikoissa ja muutamien torkutuksien jälkeen päätin vihdoin nousta.
Aamupalaksi vetäisin mun yhtä ehdotonta jugurttisuosikkia, jota on aina pakko Suomen lomalla saada! Nimittäin Valion uuniomenan makuista jugua, ah!
Pikaisen laittautumisen jälkeen suuntasin kaupoille. Pakkasin tosi vähän vaatteita mukaan, juurikin siinä toivossa, että täältä löytyisi jotain uutta. Parit kaupat tuli kierrettyä ja mukaan tarttui ainoastaan yksi huivi sekä Piimax pillereitä ja color maskia?! 
Shoppailujen jälkeen "kotiin", pikainen vaatteiden vaihto ja suunnakksi Mansikkalahti!
Matkalla tuli räpsästyä muutamat kuvat kauniista Sapokasta.
Oli pakko matkalla käydä hakemassa herneitä. En muista millon viimeksi oon niitä syönnyt?! Ei oo kyllä Lontoossa tullut tuoreita herneitä missään vastaan...
Rannalla tuli muutama tunti auringosta nautittua, kunnes kaveri tuli sieltä mut hakemaan. Ei siellä pitempään olisi viihtynytkään, oli aika viileä tuuli ja istuin vaan villapaita päällä siellä :-D
Käytiin kaverin kanssa kahvilla ja vaihdeltiin kuulumisia. Siinä viereähtikin muutama tunti ja oli niin paljon asiaa etten edes kuvia muistanut ottaa!
Illemmalla suuntasin takaisin kotiin syömään. Ja koska olen momen monta päivää ollut ilman nettiä, oli napattava läppärin kainaloon ja suunnttava lähimpään pubiin datailemaan :-D
Semmoiselta näytti mun tiistainen lomapäivä! 

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia