Summer favs

By Mia - 21.31

Tässä muutama tän kesän mainitsemisen arvoinen kosmetiikka uutukainen!
Tän kynsilakan ostin parisen viikkoa sitten ja on tainnut olla sen jälkeen mun kynsillä koko ajan. Oon ettinyt tommosta täydellistä baby pink-sävyä! Ainut huono puoli tossa on se, että sitä saa kyllä laitella ainakin kolme kerrosta.. Ei siis kovin pigmenttinen.
Hiusvärin ostoreissulla silmiin sattuin söpö suihkugeeli, joka tuoksui ihan tajuttoman hyvälle. Eihän sitä siis kauppaan voinut jättää! Ymmärrän hyvin miksi siinä on varoitus "don't drink me"... 
Zoellalta on tosiaan tullut uusia kosmetiikkatuotteita, joita on myynnissä Superdrugissa sekä Feeluniquelta saa tilattua. Mä halusin ehdottomasti testata tota Kissy Missy huulirasvaa.
Kuten näkyy niin tuo huulirasva on tosi pigmenttistä, ei onneksi yhtään tunnu kuitenkaan huulipunaiselta. Mä en itse tykkää yhtään käyttää huulipunia vaikka kovasti haluisin, sillä ne kuivattaa mun huulia, enkä saa väriä millään pysymään huulilla tuntia pidempää, Joten tässä loistava korvike huulipunalle! Ja tuoksuu aivan ihanalle!
Kävin Superdrugissa myös haistelemassa Zoellan hajuvettä ja se täytynee käydä myöhemmin ostamassa, oli sen verran ihanan tuoksuinen!

  • Share:

You Might Also Like

1 kommenttia