Finland calling!

By Mia - 16.23

Blogi on elellyt vähän hiljaiseloa, sillä kaikenlaisia muita kiireitä ollut! Tänään päätin ottaa riskin ja varata lennot Suomeen, vaikka mulle ei vieläkään oo uutta työpaikkaa löytynyt, hehe. Oon nykyään todella tarkka siintä mimmoisessa perheessä haluan työskennellä, sillä mulle ei oo sattunut mitkään maailman parhaat auppari perheet! Uusi kämppä kuitenkin näillä näkymin odottelee mua täällä elokuun lopusta. Tämäkään asia ei ihan satavarma ole... :-D Huomenna on joka tapauksessa mun viiminen päivä au pairina!!!
Kuvat viime lauantailta. Päätettiin tyttöjen kanssa kokkailla yhdessä, ja tottakai syödä ja juoda hyvin. Oon aina halunnut tehdä tommoisia mansikka-banaani-vaahtokarkki-vartaita, mitä sitten voi dippailla suklaaseen! :-D Unelmien täyttymys siis.
Loppuillasta suunnattiin vielä Kokoon, mutta itse vanhuksen olin valmis lähtemään kotiin jo yhden aikaan, syömään ja nukkumaan.. 
Sunnuntai vietettiin sohvalla löhöten ja katottiin mm. Paranormal Activityt 2,3 &4, pizzaa unohtamatta! Ja vielä hyvällä omalla tunnolla, sillä ulkona satoi kaatamalla vettä, ihan parasta!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia