Happy Sunday

By Mia - 18.16

Blogi on vähän pidellyt hiljaiseloa, sillä tää viikko on mennyt aikalailla uutta työpaikkaa etsiskellessä. Ja jotenkin oon ollut super väsynnyt, niin päikkärit on kyllä tainnut tulla nukuttua joka päivä... Mutta tässä muutama kuvatus viime päiviltä!
 Postimies kiikutti mulle söpöjä meikkisiveltimiä alkuviikosta. Olikin aika saada uudistusta tuohon kokoelmaan!
Yks päivä matkalla ruokakauppaan poikkesin meidän H&M:ään. Voin kertoa salaisuuden. Tuo meidän H&M ei edes ole matkanvarrella ruokakauppaan mentäessä ;-D Mutta sieltä kuitenkin löytyi ihana valkoinen kesämekko! Ainoa haittapuoli on, että tuosta näkyy todella hyvin läpi! Onneksi multa löytyi valkoiset pitsishortsit, jotka keksin laittaa tuonne alle. Ei myöskään haittaa pitää tota mekkoa tuulisena päivänä! Mietin siellä kaupassa moneen kertaa raaskinko ostaa tuota, sillä kohta olen työtön ja koditon, haha!
 Lauantai lounastelua Sandran kanssa South Kenissä! Ton jälkeen suuntasin vielä Wimbledoniin leffaan. Käytiin kattomassa San Andreas ja mun mielestä se oli kyllä hyvä ja sai hetkeksi muuta ajateltavaa.
 Tänä aamuna matkalla kotiin oli pakko nappasta parit kuvat kauniista St. James parkista! (-:
 Kotimatkalla "eksyin" myös Ladureelle hakemaan parit macaronit. Oi että noi on vaan niin hyviä! Mun ehdottomat lempparit on vanilla, salted caramel ja cherry blossom! (-:

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia