070515

By Mia - 17.20

Kuvia viime päiviltä! Katsottiin Essin kanssa yks ilta Kesäkaverit-leffa. Ehkä yks mun lemppari leffoista, ainakin suomalaisista. Vaikka se sai mut hieman taas kaipaamaan Suomea...
Siintä on muuten aika tarkalleen vuosi kun lähdin mun ekasta host-perheestä ja muutin Lontooseen mun tokaan perheeseen. Tuntuu, että siintä olisi paljon paljon kauemmin! Niin paljon kaikkea on ehtinyt tässä vuodessa tapahtua. Mulla on myös hirmu ikävä edelleen tota ensimmäistä perhettä. Siellä mä oikeesti tunsin olevani osa perhettä ja päätös lähteä sieltä oli tosi raskas. Mutta oon kuitenkin onnellinen täällä missä tällä hetkellän olen! Jos en olisi sieltä koskaa lähtenyt, saattaisin tällä hetkellä olla Suomessa.
Mutta se niistä jaaritteluista, aika suunnata taas kisakatsomon pariin! (-;

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. ikävä sua :(
    💜liinu

    VastaaPoista
  2. Lovely! Have a nice sunday sweetie!

    If you want to follow each other, please follow me on GFC or Bloglovin and I'll do the same ;)


    I invite you to join my worldwide giveaways: Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    VastaaPoista