Uutukaisia

By Mia - 17.19

Tässä muutamia ostoksia. Osa on pari viikkoa sitten ostettuja ja osan ihan viime päiviltä.
 Ted Bakerin meikkipussi. Tota oon ihaillut monesti ja vihdoin sen raaskin ostaa!
 Suomessa tuli myös käytyä kaupoilla, mutta mitään muuta en löytänyt kuin nuo rannekorut..
Tänään ennen leffaa käväisin Superdrugissa. Huulirasvojen sekä kynsilakkojen suurkuluttajana molempia lisää kokoilmaan! Lisäksi sain kaupan päälle kivan meikkipussin. Ja tuo kynsilakka ei tosiaan siis ole musta vaan sävyssä "burgundy kiss".
 Aurinkolasit Primarkista punnalla!
Näin yhden tytön päässä juurikin tuon samaisen kukkapannan ja mun oli ihan pakko saada sellainen myös. En kyllä tiedä tuleeko tolle sittenkään käyttöä...
Sinivalkoinen mekko Primarkista, valkoinen kollaripaita Bershkasta ja aijemmin täällä jo näkynyt kukallinen jumpsuitti H&M:ltä.
Luotto Piimax-pillereitä toin taas Suomesta vahvistamaan mun hiuksia. V05 hoitoaine sekä shamppoo. Hoitoaineen ainakin koin hyväksi mun hiuksille! Ja hintaakin sillä oli alle punnan (-;
Mulla oli Suomessa mukana tommoinen Aussien "3 minute miracle deep treatment" matkakokoisessa putelissa ja se jätti mun hiukset silkkisen sileiksi. Sitä oli siis ostettava lisää!
River Islandista uusi lompakko sekä huivi. Tuo oranssi väri tuo kivasti piristystä tylsään asuun, sillä kävelen usein pelkkä lompakko mukana. "Harmi" että tänne tuli nyt lämpöiset säät, niin taitaa huvivi jäädä odottelemaan ensi syksyä.
 Ja vielä uudet shortsit Primarkista!
Mainitsinkin käyneeni tänää leffassa. Kävin katsomassa Cinderellan ja tykkäsin siintä kyllä kovin! Suosittelen!

  • Share:

You Might Also Like

4 kommenttia