Pakkausahdistus

By Mia - 15.58

Mä olen tosiaan ensi viikon lauantaina suuntaamassa Suomeen lomalle viikoksi. Matkalle lähtiessä mulla on aina pakkauskriisi. Mutta tällä kertaa se on enemmänkin pakkausahdistus.
Voin paljastaa, että tällä Suomen lomalla mulla on tiedossa yksi työhaastattelu. Olen kovasti harkinnut muuttaako takaisin Suomeen vai jäädäkkö tänne Englantiin. Kyseinen työpaikka mihin menen haastatteluun, toivoo jonkun voivan aloittaa kesäkuussa. Se tuntuu tulevan ihan liian pian.
Ja nyt mun siis pitäisi päättää vienkö tällä reissulla jo joitakin tarpeettomia kamoja Suomeen, kuten vaikka talvitakit pois lojumasta. Asia on ahdistanut jo pitemmän aikaa. Yritän kokoajan vain lykätä asian ajattelemista. Toivon vain jonkun ihmeen tässä tapahtuvan ja tietäväni varmaksi, missä haluan asua ja mitä tehdä.

Tiedän, ettei kukaan voi minulle sano mitä tehdä. Itse pitäisi miettiä asiaa ja tulla johonkin päätökseen. Osa minusta haluaa takaisin Suomeen. Siellä on kaikki läheiset ja elämä varmasti paljon helpompaa. Osa haluaa jäädä tänne, olen täällä hyvin onnellinen, mutta ei ehkä kuitenkaan ihan uskalla ottaa sitä askelta...
Voihan ahdistus.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia