Happy Friday!

By Mia - 19.06

Kivaa perjantaita! Mulla on ollut tänään hyvä päivä! Vaikka mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut ja sääkin näytti aamulla erittäin epäkeväiseltä ja rakkikin lenkillä haukkui kolmelle eri postimiehelle... Nolottaa kävellä ton raivohullun koiran kanssa :-D
Niin ja olin toissapäivänä niiiin kettuuntunut tähän työhön ja perheeseen, että olin valmis pakkaamaan laukut ja lähtemään samantien! Hillitsin kuitenkin itseni ja muistin, miten paljon mulla on täälä vielä asioita tekemättä.
Kivaa tästä päivästä on kuitenkin tehnyt sen, ettei tuo kamala ilma jatkunut pitkään vaan aurinko alkoi porottamaan lähes pilvettömältä taivaalta, ah. Mut myös patistettiin pois keittiöstä viikonlopun viettoon ja sain ensiviikonkin perjantai illan vapaaki, koska saan silloin ihania vieraita tänne! Ja tukankin sain vihdoin värjättyä!
Tälle viikonlopulle mulla ei oo mitään suunnitelmia, mikä on kyllä hyvin harvinaista. Tunnun aina olevan menossa johonkin! Nyt olenkin täällä ihan hätää kärsimässä, kun en tiedä mitä sitä sitten tekisi.. Toisaalta voisi olla ihan hyvä tekemättä yhtikäs mitään, säästökuurilla kun ollaan!

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia