"The secret of being happy is accepting where you are in life and making the most out of everyday"

By Mia - 10.52

Ennen toista osaa Pariisin matkasta mun on pakko tännekkin tulla hehkuttamaan mun eilistä ihanaa vapaa päivää! Heräsin jo ennen yhdeksää ja sain pyykit pestyä (mainitsemisen arvoinen asia). Kahdeltatoista mulla oli ripsiaika, jonne kävelin ihanassa auringonpaisteessa. Kävin siis laitattamassa ripsienpidennykset takaisin tämän muutaman kuukauden tauon jälkeen.
Sieltä sitten suuntasin Wilkoon ostamaan kauan himoitsemani sydän kulhot. Sinnekkin kävelin, ja matkaan meni varmasti ainakin tunti, mutta tossa säässä ei haitannut yhtään!
Teki mieli juustokakkua (taas) ja päätin kävästä kahvilla ja juustokakulla. Nautiskelin ne kahvilan terassilla, jota tarjoilia kauhisteli, että kuka nyt siellä kylmässä haluaa istua. Ei mulla kyllä ollut yhtään kylmä siinä auringonpaisteessa istuessa.
Kotiin päin suunnatessa kävin vielä TK Maxxissa ja sieltä ostin söpöt huulirasvat sekä söpön vihkon. Kävin kotona tuomassa ostokset ja päätin lähteä leffaan. Tein jotain historiallista ja menin yksin leffaan! Kävin kattomassa 50 Shades of Greyn, ja tykkäsin kyllä. Mietin miten siellä jaksaa kaksi tuntia istua jos leffa onkin tylsä, mutta hyvin olisin voinut istua vielä vaikka kolmannenkin tunnin.

Mulla on vielä tää päivä vapaata ja aloitin päivän ihanasti kylvyssä aamupalaa nauttien. Kohta suuntaan kaupungille sen kummempia suunnitelmia mielessä! Kivaa keskiviikkoa!

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia