Nothing haunts as like the things we didn't buy

By Mia - 12.40

Kävin eilen Oxford Streetillä kiertelemässä muutamat kaupat. Tuntuu nimittäin ettei mun vaatekaapista löydy enää mitään päällepantavaa! Lähetin taas Suomeen kassillisen vaatteita joita en enää käytä. No mutta eipä kaupoistakaan tuntunut löytyvän mitään mikä miellyttäisi mun silmään. Tässä kuitenkin mun hurja ostos saalis!

 2 punnan kynttilä Primarkista...
Zarasta löytyi vihdoin mua miellyttävä raitapaita! Ja Primarkista kahdet kotishortsit, nuo raidalliset sekä mustat, ja maksoivat huimat 3puntaa.
 Primarkista myös, nude clutch. Se pääsikin heti illalla käyttöön!
Hopeista kelloa oonkin etsiskellyt pitemmän aikaa kultaisen kellon kaveriksi ja semmoinen löytyi New Lookista.
Lisäksi ostin beiget balleriinat Primarkista. Eilisten juhlintojen ansiosta ne ei olleet enään kuvaus kunnossa :-D Hupsista... Mutta eiköhän ne pyyhkimällä puhtaaksi lähde!
Niin ja en olekkaan tainnut esitellä ennen Pariisin lähtö ostamaani harmaata villatakkia! Sitä voisin kyllä käyttää koko ajan.
Eilen tosiaan juhlittiin Roosan läksiäisiä. Taidetaan juhlia koko ajan jonkun läksiäisiä...
Olin kotona vähän ennen seitsemää illalla (kiitos bussikuskin, kun päätit vaihtaa reittiä, olisin ollut paljon aikaisemmin kotona...) ja siinä sitten pikalaittautumisten ja pika syömisen jälkeen olin jo menossa puoli kahdeksan aikaan takaisin Oxford Streetin suunnille. Mentiin Roxy nimiseen baariin ja oli oikein onnistunut ilta! (-:
Niin ja perjantaina tuli varattua lennot Suomeen! Pääsen taas vierailemaan siellä huhtikuun alussa (-: Ja sitä ennen saankin tänne kaksi ihanaa vierasta käymään!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia