Kosmetiikka uutukaisia

By Mia - 14.46

Viikonloppuna tein suursiivouksen mun meikeille ja heittelin sieltä vanhoja meikkejä roskiin. No tottakai sitten piti uusia hommata täyttämään tota meikki laatikkoa (-;

Loppuneen peitepuikon tilalle uusi. Mulla on joskus ehkä vuosi sitten ollut tätä samaa Max Factorin peitepuikkoa ja muistelin, että se oli silloin tosi hyvä. Ja kyllähän se hyvää oli edelleen! Peittää tosi hyvin olematta kuitenkaan raskas ja tukkoinen.
Saija joskus mulle vinkkas näistä Collectionin luomivärikynistä, koska valittelin kun mulla ei tunnu pysyvän mitkään luomivärit vaikka kuinka laittais pohjustusta. Epäilin tätä kyllä aluksi. Mutta pysyy ihan sairaan hyvin montakin tuntia ja vieläpä ilman mitään pohjustusta. Loppuneen ruskean luomivärin tilalle hommasin uuden ja jos joskus oppisin käyttämään jotain muutakin väriä kuin sitä ruskeaa, niin ostin tuommoisen haalean vaaleapunaisen! (-:
En ole varmaan kahteen vuoteen käyttänyt aurinkopuuteria. Siitä sai ehkä pienen yliannostuksen silloin pahimpina teinivuosina :-D Oikeastaan hetken mielijohteesta päätin semmoisen tällä kertaa ostaa. Saa nähdä tuleeko sille käyttöä.
Uusi kasvojen puhdistusaine olikin ostoslistalla. Tätäkin muistaakseni olen käyttänyt parisen vuotta sitten, yhtään en kyllä muista oliko tällä hyviä vai huonoja tuloksia mun iholle. Mutta pelkkää hyvää olen kuullut näistä Neutrogenan tuotteista ja täällä ne on tosi halpoja!
Ja viimeisimpänä hiusväri! Tällä samaisella värillä oon värjännyt ainakin täällä Englannissa ollessani. Mun tukka värjättiin viimeksi ennen joulua joten jo on korkea aikakin..

PS. Täällä näytti tänä aamuna tältä:
 Tänne oli satanut lunta! Okei, tätä on varmasti keretty jo hehkuttamaan ties missä :-D Katoin vielä illalla ennen nukkumaan menoa säätiedoituksen ja yöksi luvattiin lunta, mutten uskonut että se jäisi maahan. Nyt ulkona on +3 ja ei lumesta enää tietoakaan..

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Varo vaan, siellä suljetaan kohta kaikki kun lunta tulee 10cm ;-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, onneksi siitä lumesta ei oo enää tietoakaan : D

      Poista