Viimeaikaisia ostoksia

By Mia - 11.22

Tässä tulis mun viimeaikaisia ostoksia. Osa näistä on ostettu jo ennen joulua, osa saatu joululahjaksi ja osa ihan viime päivinä ostettu!
Sain Saijalta joululahjaksi tommosen tosi sievän ja simppelin rannekorun. Myös Saijalla itellään on samanlainen sekä Essillä, joten ne on samalla myös ystävyysrannekkeet (-;
Muutama päivä sitten pyörähdettiin keskustassa ja nappasin Hollisterilta mukaan body mistejä. Noita sai kolme kahen hinnalla, joten ostin vielä sen kolmannen, mutta lahjaksi.
Tilasin itselleni joululahajaksi söpöt passin kuoret, hintaa noilla ei ollut kuin pari puntaa Amazonista! Suomesta toin Kesäkaverit-leffan.
Uusi Baby lips Dr. rescue huulirasva. Mun mielestä ei sen parempaa kuin normi Baby lipsitkään...
Goshin ripsari. Tota mulla on ollut joskus kauan sitten ennen ripsien pidennyksiä ja silloin se ainakin oli tosi hyvä.
Suomessa mulla loppui hiuspuuteri ja piti jotain saada ja päädyin tohon Four reasonin ruskealle tukalle tarkoitettuun. Se tosi hyvin tuuheuttaa tukkaa, mutta seuraavana päivänä ainakin mun tukka näyttää super likaiselle..
 Uusi luomiväri paletti hajonneen tilalle Barry M:ltä, tosi hyvä hinta-laatu suhde!
 Ruutupaita H&M:ltä
 Siskolta sain joululahjaksi söpön velour-asun, joka on siis alunperin Cubuksesta.
 Raidallinen Crop-toppi New Lookista. Valkoinen toppi River Islandista ja musta perus minihame The Stingistä.
 Harmaa-valkoinen villapaita Primarkista ja ihanan muhkea villatakki The Stingistä.
Ja lopuksia vielä söpöt aamutohvelit Primarkista! (-:

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia