Friday

By Mia - 14.40

Tilasin Amazonista mun Oyster-korttiin tommoset kuoret. Sitä kun oli aina niin ärsyttävä kaivaa ensin lompakko laukusta ja lompakosta se kortti... Ja se sopii kivasti noihin passin-kuoriinkin! Hintaa sillä oli alle kaksi puntaa!

Keskiviikkona alotin tosiaan sen joogan! Vaikka olin ihan varma etten pääse sitä aloittamaan kun vasta ensiviikolla, sillä kaikki tunnit näytti olevan täynnä ensiviikkoon asti. Keskiviikon hot jooga tunnille olin jonotuslistalla sijalla kuusi, mutta jotenkin sain kuitenkin paikan kyseiseltä tunnilta! (-:
Eilenkin pääsin tunnille vaikka taas siellä jonotuslistalla ensin oltiin.
Pienoinen paniikki tuli ennen ekaa tuntia kun tajusin, että ohjeethan siellä sitte on englanniksi, eikä mulla oo hajuakaan mitä siellä pitäs tehä :-D Ja vielä paniikimpi tuli kun se äijä ei seisonutkaan siellä eessä näyttämässä niitä asentoja... Mutta selvisin ja kivaakin oli! Ja rankkaa!

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Osterin kaivaminen on kyllä niiiin ärsyttävää.. :D Kuoret hankintalistalla on myös mulla!

    Kiva ku päivität niin usein! :-)

    -Mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä hyvä ostos eikä tosiaan kallis ! (: Ja huomattiin myös tänään että noita samoja myi semmoinen katukauppias punnalla.

      Yritän päivitellä mahollisimman usein (;

      Poista