Brick Lane

By Mia - 15.33

Eilen juhlittiin Nooran läksiäisiä ensin illallisen merkeissä Kin Kao-nimisessä ravintolassa, joka sijaitsee siis Brick Lanella. Jos joku ei vielä tiennyt niin oon hyvin hyvin nirso ruuan suhteen :-D Enkä kovin usein tykkää käydä ulkona syömässä, sillä mun on niin hankala löytää mitään mun mielestä oikeesti hyvää ruokaa, haha. Mutta pakko sanoa, että tuolta löytyi jopa mun makuun hyvää ruokaa! (-:
Sieltä sitten siirryttiin ihan super hienoon pubiin Hamilton Halliin ja seuraan liittyi myös uusia Suomi-tyttöjä. Oikein kiva ilta takana! Ens viikonloppunakin pääsee taas ulos syömään, tällä kertaa Essin synttäreiden merkeissä (-:

Päälle pääsi uusi valkoinen jakku, minkä ostin maanantaina Forever21:sta!

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. ootsä mitä kautta siellä au pairina? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo minkään järjestön kautta. Ihan itsenäisesti oon ettinyt itse perheeni, ensimmäisen ja toisen perheen löysin Aupair Worldistä ja nyt tämän kolmannen löysin Gumtreestä (:

      Poista