My year #2

By Mia - 19.57

 Tässä tulis jatkoa mun vuosikatsaukseen!

Toukokuu
Toukokuussa mä päätin lähteä mun ensimmäisestä perheestä ja sieltä sitten tulikin lähtö vähän nopeemmin mitä olin kuvitellut! Asustelin sitten viikon "evakkoperheessä" kunnes löysin uuden perheen. Mun evakkoperhe oli ihan mahtava!
Olin ihan innoissani, sillä uusi perhe löytyi Lontoosta, läheltä keskustaa!
Toukokuussa seurattiin MM lätkää, pikniköitiin, sekä kokeiltiin pyörällä ajoa autojen seassa. Tuolloin myös tutustuin ihanaan Tian, Nooraan sekä Bettinaan!

Kesäkuu
Kesäkuussa käytiin Saijan kanssa Thorpe parkissa, paras huvipuisto ikinä! Sinne on pakko päästä myös ensi vuonna. 
Kesäkuussa nautin auringosta, juhlittiin, vähän pikniköitiin lisää, kävin museossa ensimmäistä kertaa elämässäni sekä hyvästeltiin Bettina, joka palasi takaisin Suomeen.

Heinäkuu
Heinäkuussa mä pääsin 8 kuukauden jälkeen käymään Suomessa! Voitte vaan kuvitella miten ihanaa oli nähdä kavereita ja perhettä ton ajan jälkeen. Sillon tuli nautittua Suomen kesästä, kavereista, pitkistä illoista, terasseista, herkuista, mansikoista, itse poimituista mustikoista, Meripäivistä, uimisesta ja tätä listaa vois vaan jatkaa loputtomiin! Aivan ihana kesä takana vaikka mitään sen kummempaa ei tullut tehtyä, mutta ne kaikki pienet hetket!

Elokuu
Mun kesäloman kruunasi siskolle syntynyt pikkuinen prinsessa ja musta tuli hänen kummi! Elokuussa oli myös aika palata takaisin Englantiin pitkän loman jälkeen. Musta oli ihanaa palata takaisin tänne. Mulla oli vielä muutama lomapäivä, joten käytiin Saijan kanssa taas Camden Townissa ja nautittiin vielä lämpimistä päivistä sekä juhlittiin!

Ja vielä tulossa kolmas osa, jonka varmaankin postailen joululoman jälkeen! Taidan taas pitää lomaa myös läppäristä ja jättää sen loman ajaksi kotiin (-:

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia