My year #1

By Mia - 15.01

Tässä tulis katsaus mun vuoteen 2014! Vitsi oli kiva selailla näitä kuvia ja muistella, mitä kaikkea sitä on tullut vuoden aikana koettua ja tehtyä. Ihan huikee vuosi takana, vaikka myös niitä vastoinkäymisiä on mahtunut tähän vuoteen. Mutta alotetaan ekasta osasta!

Tammikuu
Mun alkuvuoteen ei kuulunut mitään ihmeellistä. Asuin silloin vielä pikkukylässä Lontoon ulkopuolella. Olin sillon vielä tosi onnellinen tossa perheessä, enkä ois voinut koskaa uskoa, että lähden sieltä ennen kesää! Silloin kävin vielä ahkerasti salilla sekä enkun kursseilla. Käytiin myös perheen vanhimman tytön kanssa Lontoossa alennusmyynneillä. On kyllä ikävä edelleen ton perheen lapsia!

Helmikuu
Helmikuussa mä tutustuin Saijaan! Käytin yhdessä katsastamassa Camden Town. Tuolloin me ei kovin usein Saijan kanssa nähty, koska asuin kuitenki suht kaukana Lontoosta.
Tutustuin myös enkun kursseilla espanjalaiseen auppariin, joka asui mun kanssa samassa kylässä. Käytiin paljon yhdessä ulkona.
Näitä kuvia kattoessa vaikuttaa, että jo helmikuussa on ollut lämmin?!

Maaliskuu
Maaliskuun alussa lähdin viikonlopuksi Peterboroughiin Eevin luokse. Joulukuusta asti suunniteltiin, että pitää nähdä ja vihdoin maaliskuussa se onnistui. Oli aivan huippu viikonloppu! 
Käytiin Saijan kanssa Emblem3:n keikalla ja tuolloin myös grillattiin esimmäistä kertaa tänä vuonna! Tuolloin jo shortseissa ja t-paidassa tarkeni! 

Huhtikuu
Huhtikuussa mun kaveri Suomesta tuli kyläilemään ja käytiin mm. Lontoossa shoppailemassa. Samaisella viikolla sain myös Eevin ja Saijan mun luokse! Eevin kanssa saatiin loistava idea ottaa tatuoinnit...

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia