Pizza Friday

By Mia - 16.21

Rentoilu perjantai! Pizzaa, Greyn anatomiaa, 90210:aa, Modernia Perhettä, kynttilöitä, puhtaat lakanat... Niistä oli mun perjantai tehty! Kiva olla välillä kotona viikonloppuna tekemättä mitään. Tuntuu, että täällä on koko ajan menossa viikonloppuisin johonkin!  Mun host-perhe lähti viikonlopuksi pois, joten saan olla täällä ihan omassa rauhassa.
Sama meno on jatkunut tänä aamuna! Koko viikonloppua en kuitenka kökötä kotosalla. Oon kohta lähdössä lastenvahdiksi mun entiseen host-perheeseen. Olin heillä myös keskiviikkona sekä torstaina auttamassa ja huh pakko sanoa, että takas sinne en menisi :-D Tuo muutama tuntikin siellä oli jo niin raskasta että! Heidän uus auppari siis pistettiin jo pihalle.. heh.



  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. What mitäää!! Kai ne makso sulle sit hyvät palkat tuosta lapsenlikkailusta? :-D

    -Mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan kivasti maksovat noista kolmesta päivästä : D Melkee saman verran ku sillon siellä ollessa siintä koko viikosta!! : D

      Poista