"My favorite winter activity is staying inside in my pyjamas and being antisocial"

By Mia - 21.43

Tää viikko on mennyt yllättävän nopeesti, huomenna on jo torstai ja vastahan mä valittelin, että on maanantai! Mä meen lauantai illaks taas babysittaamaan mun vanhaan perheesee, joten sekin päivä menee töissä. Mutta ei mulla ois kyllä sen kummempia suunnitelmia sille päivälle ollutkaan ja hei, lisää rahaa joulu shoppailuille (-;
Sunnuntaina mennään näillä näkymin Saijan kanssa leffaan kattomaan Paddington leffa! :-D Se telkkari ohjelma oli pienenä ihan mun lemppari, niin pakko tuo on mennä kattomaan :-D

Meidän koiruus on näin kylmemmillä ja sateisilla ilmoilla päättänyt lopettaa pitkillä lenkeillä käynnit... Vähän matkaa se suostuu kävelemään kunnes päättää istuutua maahan ja siintähän ei sitten liikuta muuta kuin kotiin päin :-D Ei edes herkuilla houkuttelu auttanut... Vaikka mäkin kyllä mieluusti pysyisin sisällä näillä ilmoilla, tuo otsikko kuvastaa mun tän hetkistä fiilistä hyvin, haha!
Mä eilen tosiaan alotin lukemaan tota Zoellan kirjaa ja se on kyllä yllättävän hyvä! Tänään tuli taas yli tunti istuttua kylvyssä ja luettua tota. Saa nähdä riittääkö tosta mulle enää matkalukemista :-D

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia