it's better to be ridiculous than absolutely boring

By Mia - 17.31

Tykkään hirmusesti lukea muiden blogeista hassuja ja vähemmän hassuja faktoja itse kirjoittajasta, joten päätin itse taas toteuttaa semmoisen! Täältä voi lukea aijempia faktoja musta. Niitä oli yllätävän hauska lukea myös itse näin jälkeen päin :-D

1. Käytän ihan liian usein lauseen lopussa huutomerkkiä. Blogia kirjoittaessa sen huomaa helposti ja mun täytyykin usein vaihtaa huutomerkki pisteeseen, ettei jokainen lause päättyisi siihen huutomerkkiin!

2. Inhoan tavaroiden hamstraamista. Myyn heti käyttämättömät vaatteet ja muut pois (tai siis vien äitin riesaksi ;-D) jottei ne vaan loju mun nurkissa.

3. Rakastan nukkumista! Aamulla herättyä mietin, ettei ole enää montaa tuntia kun pääsee takaisin peiton alle. Yleensä en kuitenkaan malta mennä ajoissa nukkumaan, mutta helposti voin nukkua puoleen päivään asti. Nykyään en enää kuitenkaan nuku päivittäin päikkäreitä niin kuin ennen!

4. Syön ihan liikaa karkkia.. Jos ostan karkkia, mulla ei kauaa sen karkkipussin tuhoamisessa mene :-D Ja vielä enemmän sitä menee kun stressaan. Mulla ei tuu ees paha olo vaikka mätän kerralla paljon herkkuja.. Täältä Englannista ei vaan saa kunnon karkki karkkia. Tai ehkä se on ihan hyvä vaan… Ja oonkin nyt päättänyt, että joulukuun oon herkkulakossa! Joulukalenterin suklaata lukuun ottamatta tietenkään (-;
5. Mulla on maailman paras isosisko! Me ei ehkä aina olla oltu maailman läheisimpiä keskenään, mutta näin vanhemmiten kylläkin. Toisaalta me ollaan tosi erilaisia, mutta meitä yhdistää ainakin yhtä outo huumori ja naureskellaankin yhdessä miten outoja me oltiin lapsena ja mitä hassuja juttuja tehtiin silloin :-D

6. Oon koukussa kahviin! Jos en saa aamulla edes sitä yhtä kupillista kahvia, oon koko päivän hirmu väsynyt.

7. Mä oon yleensä tosi huono säätämään rahaa. Mutta täällä ollessa musta on tullut paljon maltillisempi rahan käyttäjä. Ja tällä hetkellä säästään siihen, että saan oikein luvalla tuhlata, kun mennään Oxford Streetille shoppailemaan parin viikon päästä! Ois tarvetta mm. talvikengille ja uudelle talvitakille.. Sekä joululahjoja pitäis ostaa!
8. Mä olin yläasteella sekä amiksen alussa ihan hirveä oppilas! Mm. aina väitin vastaan joka asiasta opettajille, sain kirjallisen varotuksen mun huonosta käyttäytymisestä, lunttasin kokeissa ja lintsasin. Näin jälkeepäin kyllä hävettää ja kaduttaa, etten panostanut siihen koulunkäyntiin.

9. Mä oon tosi vainoharhanen mun suoristusraudan suhteen :-D Siis kun lähden kotoa, mietin, että jäiskö se suoristusrauta nyt päälle vai ei! Monesti oon meinannut kääntyä takaisin kattomaan jäikö se päälle.. Mutta vielä kertaakaan se ei kuitenkaan ole jäännyt päälle!

10. Mulla on ikävä lunta! Suomessa ollessa mä vihasin lunta. Haluaisin ehdottomasti käydä tänä talvena Suomessa ja toivon, että siellä ois silloin ihanan lumista.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia