Christmas isn't a season. It's a feeling.

By Mia - 20.54

Tiiättekö mitä tein tänään?! No varasin lennot Suomeen jouluksi!! Olin jo ihan luopunut ajatuksesta ja tullut siihen lopputulokseen, että vietän joulun yksin jossain pubissa muiden yksinäisten kanssa :-D Eka aattelin ettei mua haittaa olla yksin silloin, tai  kun en oo sen kummemmin jouluihminen. Mutta kyllä nyt kun joulua kohti mennää, niin vähä alkoi mietityttämään mitä mä täällä teen yksin melkein kaksi viikkoa.. Kyllä olin työn ja tuskan takana löytää edulliset lennot sopiville päiville!


Viime joulun vietin täällä Englannissa mun ekan perheen kanssa, joten on kyllä kiva mennä täksi jouluksi Suomeen! Tottakai uudenvuoden tuun viettämään Lontoossa (-;
Toinen juttu mistä oon innoissani; mä pääsen kattomaan Salkkari-leffan Suomessa vieraillessani! :-D Ainakin toivottavasti haha!

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia