Off to Finland

By Mia - 8.34

Tänään mä lähden kauan odotetulle lomalle Suomeen! Toisaalta tuntuu, että vastahan mä siellä kävin.. Mun oli tarkoitus palata takaisin Englantiin jo maanantaina, mutta ihanan äitini avustuksella vaihdoin mun paluulennon keskiviikolle.
Mulla on ainoastaa käsimatkatavarat menolennolla ja pikkunen kriisi oli ton pakkaamisen kanssa :-D Mutta onneksi Suomessa on vielä jotain mun vaatteita odottelemassa! Yhtään en vain muista onko siellä mitään oikeesti käyttökelposta :-D
Mun tähän pikkuseen lomaan mahtuu ainakin yhdet risitäiset, sekä läksiäiset. En malta oottaa, että pääsee näkemään taas kaikkia kavereita ja perhettä! (-: Suomi herkkuja unohtamatta...
Läppärin meinasin jättää kotiin, jotta tulee vähän siintäkin pidettyä lomaa. Nyt vielä viitisen tuntia töitä!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia