HAPPY

By Mia - 10.48

Vaikka mä tossa pari postausta aijemmin vannottelin, ettei musta enää kolmatta kertaa au pairia tule. Niin mihin tässä taas jouduttiinkaan?! :-D Uus perhe tiedossa ja muutto heille viikonloppuna.
Viime maanantaina mun host-mom halus keskustella mun kanssa, ja kerto et hän on löytänyt niille uuden au pairin. Uus au pairi tosin vasta alottaa marraskuussa, aattelin et huh mulla on vielä kuukaus aikaa ettiä töitä ja kämppää! Sitten tuli se mutta; hän tarttee mun huoneen heidän vieraille, että jos viittisit muutta pois ens viikon lauantaina? Saat lähteä kyllä jo perjantai iltanakin..

Pienoinen paniikkihan siinä tuli! Alle kaks viikkoa aikaa ettiä katto pään päälle?! No mutta iteppähän halusin alunperin lähteä..
Varmaan viiteenkymmeneen kämppä ilmotukseen laitoin viestiä, mutta vaan kymmenenstä tuli ees jonkinlainen vastaus takaisin.. Yhtä kämppää ehdin käydä kattomassa, ja ei kiitos, semmoseen murjuun ja semmoselle alueelle en muuta :-D Alkoi tuntua niin toivottomalta toi kämpän etsintä ja takaisin Suomeenhan en halua, niin päätimpä huvikseen kokeilla jos löytyisi joku kiva perhe, joka kaipaisi au pairia.
Noh sellainen löytyi! Viime perjantaina kävin moikkaamassa tätä perhettä ja koko perhe vaikutti ihan sairaan mukavalle! (-: Heillä on kolme lasta, kaikki jo teini-ikäisiä, joten mulle ei mitään lasten vahtimista tähän työhön kuulu. Oon enemmänkin kokki/siivooja/koiran ulkoiluttaja! Perheen äiti vielä painotti, ettei kuutta tuntia enempää saa päivässä tehdä töitä :-D
Vielä enemmän oon innoissani, että mulla tulee olemaan oma huone, kylppäri sekä keittiö! Ja mikä parasta, uusi perhe asuu ihan tässä lähellä, niin valmiiksi jo tunnen alueen!
Voi olla, ettei mulla tota perheestä oo kiire minnekkään? Vaikka en vieläkään sitä omaa elämää täällä päässyt aloittamaan, oon onnellinen, ettei takaisin Suomeen tarvitse lähteä (-;

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Kestääkö tämä seuraava au pair juttu vuoden? kannattaa jatkossa katella asuntoa gumtree sivulta, tosin kannattaa olla tarkkana ettei kukaan yksityinen pääse huijaamaan. Toimistot vaatii takaajan, jos vuokraa lyhyemmäksi aikaa kun vuodeksi. Myös Lontoon ulkopuolelta löytyy tosi kivoja alueita, jos haluaa rannikolle niin voi tutustua vaikka brightoniin, folkestoniin jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olla uuden perheen kanssa mitään sovittu kauan olen (: Ehkä puoli vuotta ehkä vuoden.. En tiedä vielä itsekkään!
      Juu Gumtreestä mm. katselinkin! (: Brighton on käynyt mielessä, mutta ainakin tällä hetkellä se on Lontoo missä haluan pysyä (:

      Poista