Don't forget where you belong

By Mia - 19.05



Tältä tosiaan näytti mun lauantai! Tytöt tuli auttamaan mua roudaamaan mun tavarat uuteen osoitteeseen. Yhtään ei ollut haikeaa lähteä edellisestä perheestä... :-D
Laukkujen raahailun jälkeen käytiin vähän shoppailemassa, sekä tottakai syömässä mäkkärissä. Taitaa aina nää mun viikonloppu postaukset sisältää mäkki-ruokaa sekä alkoholia...
Niin päädyttiin taas jotenkin kummasti pussikaljalle tuonne Thames-joen varrelle. Mulla oli niin kylmä ja laukut odotti purkamista, että suuntasin jo ihmisten aikoja kotiin!
Tänään käytiin Saijan kanssa kattomassa One Direction-leffa... :-D Meidän yllätykseksi leffasali oli melkein tyhjä ja kiljuvien teinien sijaan siellä oli meitänkin vanhempia tätejä kattomassa sitä! :-D Pieni pettymys oli tuo leffa, mutta kyllä sitä ihan mielellään kuitenkin katsoi (-;
Ja leffan jälkeen käytiin piiitkästä aikaa Pizza Hutissa syömässä!
Tässä mä edelleen jumitan koneella vaikka ne laukut odottas edelleen purkamista..

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia