A hair thing

By Mia - 19.51

Mä sain vihdoin aikaiseksi ostaa tukkaväriä ja värjättyä mun ihanan juurikasvun pois. Hiusväri hyllyä tutkiessa silmiin pisti tommonen vaalennusgeeli!
Mun latvat on ollu jo pitkään pari astetta vaalemmat kun tyvi ja oonkin halunnut kokeilla vaalentaa mun latvoja vielä vähä näkyvämmin. Mutta blondaamaan niitä en ala, en halua vahingoittaa mun latvoja... Päätimpä siis kokeilla tätä vaalennusgeeliä! Sen on tarkoitettu vaaleanruskealle-tummanvaalealle tukalle, ja lupaa vaalentaa jopa kaksi astetta ja se on lämmöstä aktivoituva. Sekä täysin ilman ammoniakkia! Muutaman kerran olen tätä ehtinyt koittaa, ja mun tukassa ei parin kerran jälkeen oo mitään huomattavaa vaalennusta tapahtunu.. Pitäs vähä ahkerammin sitä muistaa laittaa tukkaan! Voisinkin ottaa ennen ja jälkeen kuvat jos vaan muistan.. Hintaa tolla tai olla alle 6puntaa?
Myöskin mukaan lähti argan oilia vahingoittuneille latvoille, sekä ruskealle tukalle tarkoitettua kuiva shamppoota ja molemmat punnalla (-; 

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia