big changes

By Mia - 20.30

Mä oon nyt päättänyt sanoa hyvästit tällä mun nykyiselle host-perheelle. Mä jo ennen mun kesälomaa mietin tätä... En tiiä miten mulle on sattunut näin huonot host-perheet :-D Mutta en tosiaan enää oo onnellinen tässä perheessä ja kyllästyttää asua jonkun toisen kodissa heidän sääntöjen mukaan! Tuntuuhan se pahalta lähteä kesken sovitun ajan, mutta joskus pitää ajatella myös itseään, eikö? En kuitenkaan halua palata Suomeen vaan tarkoitus ois pikaisesti löytää täältä Lontoosta töitä sekä kämppä! (-: Keskusteltiin host-momin kanssa, että oon siihen asti kunnes he löytää uuden aupparin. Eli aikaa mulla on jonkun verran löytää muita töitä, ja onneksi ei heitetty pihalle kuten viimeksi :-D

Oon tavallaan ihan super innoissani, että vihdoin pääsen alottamaan oman elämän täällä! Mutta kuitenkin on kauhea stressi ja paniikki, jos kaikki ei sujukkaan niin kuin suunnittelee... Ja ylihuomenna oiskin jo yks työhaastattelu tiedossa! (-:

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia