THROWBACK

By Mia - 7.39

Musta on aina ollu kiva kattoo muiden blogeista kuvia, miltä ne on näyttäneet muutama vuosi takaperin. Itsekkin oon monesti meinannut tän postauksen toteuttaa, mutta empä oo aijemmin viitsinyt :-D Mutta nyt Saijan innoittamana päätin tän tehdä... Kuvia on vuodesta 2007 vuoteen 2011 ja aikalailla aika järjestyksessä menee!
Voi kun ois vielä noin laiha kun tolloin! 2008 hommasin ensimmäiset hiustenpidennykset, mitkä oli ihan eri väriset kun oma tukka.... :-D Ja "mekot" tottakai oli tommosta lyhyintä mallia..
 Jossain vaiheessa kokeilin vähän lyhyempiä pidennyksiä. Kyllä vaan, myös näissä kuvissa mulla on pidennykset! Mun oma tukka oli ihan sairaan lyhyt... Tässä vaiheessa pidennysten värikin sopi omaan tukan sävyyn :-D Ja aina piti olla mahdollisimman tumma silmämeikki..
Lyhyet hiustenpidennykset vaihtui taas pitempään malliin. Ai että mulla on ikävä tota valkosta pitkää tukkaa! Vuonna 2010 päätinkin ihan kokonaan vaihtaa tukan väriä! Ja aluksi se olikin ihan täysin musta ja pidennysten käyttö jatkui edelleen.. sekä niiden lyhyiden "mekkojen". Tältä mä oon siis näyttänyt pari vuotta takaperin. Enkä kyllä kehannut julkasta ihan niitä hirveimpiä otoksia :-D

  • Share:

You Might Also Like

1 kommenttia