Viikonloppu

By Mia - 12.41

Perjantaina mun rakas vanha puhelin päätti sanoa ittensä irti. Multahan ois löytynyt joku iki vanha Nokia varapuhelimeksi, mutta koska en pärjäisi ilman facebookkia, whatsappia, instagramia jne. oli marssittava samantien puhelin kauppaan ostamaan uusi! Sieltähän lähti mukaan joku halpis samsung ja olen erittäin iloinen, sillä se on valkoinen. Vähän kyllä harmittaa, että uuden puhelimen jouduin ostamaan, sillä nekin rahat ois voinnut käyttää johonkin muuhun...

Lauantai päivä mulla menikin töissä ja sunnuntaina mun oli tarkotus kaverin kanssa mennä syömään vielä ennen mun Suomen matkaa, mutta se peruuntui. Ei haitannut toisaalta yhtään, sain rauhassa pakkailla ja muuten vaan viettää rentoa sunnuntaita tekemättä mitään! Telkkaristakin tuli just sopivasti Itse Ilkimys-leffa! (-: Oli kuitenkin pakko käydä hakemassa kaupasta jotain hyvää ja nappasin mukaan tommosen houkuttelevan näköisen suklaa-juustokakun. Näin jälkeenpäin harmittaa, etten ottanut sitä vadelma-juustokakkua...
Mutta nyt ois tosiaan melkein kaikki pakattuna ja enää kaks päivää (+tämä päivä) töitä!! Oon ihan supersuper innoissani!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommenttia