Summer plans

By Mia - 9.30

Tasan 35 päivää mun Suomen reissuun! Täällä ollessa ei oo oikeestaan ollut ikävä Suomea tai kaipuuuta takaisin sinne, mutta nyt kun tietää kohta pääsevänsä sinne, ei millään malttaisi oottaa! (-:
Kuusi viikkoa pääsen nauttimaan ihanasta Suomen kesästä. Olisi toki ollut kiva viettää osa tuosta lomasta täällä Englannissa, mutta mun host-perheellä on tapana vuokrata heidän koti tuoksi ajaksi, sillä he itsekin lähtevät ulkomaille.

 Mitään hirveän erityisiä suunnitelmia mulla ei oo tuolle kuudelle viikolle, enkä haluakkaan suunnitella hirveästi mitään etukäteen, vaan yritän nauttia lomasta (-:
Ihan ekana mulla ois suunnitelmissa luopua mun vuokra kämpästä ja laittaa kaikki kalusteet ym. myyntiin. Tosi haikeelta tuntuu, mutta tuskin oon hetkeen tullossa täältä takaisin Suomeen... Enkä malta oottaa, että saan raahattua lisää vaatteita tänne mukanani! :-D
Lisäksi haluaisin päästä mökkeilemään, käymään mun lempi pubissa, terasseille, grillaamaan, nauttimaan kesäilloista kavereiden kanssa, viettämään Meripäiviä, ottamaan aurinkoa rannalle, viettämään päivän tekemättä mitään, uimaan, syömään kovasti kaipaamaani Suomi ruokaa ja tottakai karkkia, nauttimaan Kotkan kesä maisemista, näkemään siskon uuden kodin ja toivottavasti ehdin näkemään vaavin<3 35 päivää menkää jooko nopeesti... Tottakai mulla tulee myös ikävä kavereita täällä päässä! :-(

  • Share:

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. No joo! Kauhee ei nähä 8 viikkoo!!

    VastaaPoista
  2. Siis oot Kotkalainen! Tääl ois toinen haha :D Mulla jää nyt toista vuotta peräkkäin meripäivät väliin, nyyh :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain (; Nooh eiköhän ne meripäivät oo kuitenki jo aika nähty : D

      Poista
    2. Nii no onhan ne vähä joo..kyl niit alkaa kuitenkii kummast kaipaamaa jos jää pari kertaa välii :D Mut tietty sit mielummin on ulkomail!

      Poista